Vraag

tv ontvanger werkt niet met youtube en netflix

  • 21 October 2020
  • 15 reacties
  • 452 keer bekeken

Hallo,

Hoop dat u mij kunt helpen ik heb dus een probleem met youtube als met netflix alleen. Probleem met youtube is dat hij soms niet verbind en ik mn tv ontvanger elke x opnieuw moet opstarten ook als ik youtube wil openen doet hij het soms gewoon niet of midden onder een filmpje gaat hij update of opnieuw starten of geeft melding dat ik opnieuw moet opstarten. Het werkt voor geen meter dus. Probleem met netflix is dat als ik een film start ik wel geluid heb maar zwart beeld dus ik zie niks, ik moet dan elke x mn tv ontvanger 30sec uitzetten en pas daaena doet hij het en soms vaker als 1x 30sec uitzetten. Ik heb overigens al een x een nieuwe tv ontvanger gekregen, toen ik ik nog geen problemen met netflix die zijn erbij gekomen. Ook heb ik mn hdmi kabel al een x vervanger en meerdere xren naar fabrieks instellingen gedaan maar niks helpt...  hoop dat u mij kunt helpen.

 

Met vriendelijke groet,

 

Jeff


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Probeer hem eens te resetten, dan bedoel ik een grote reset.

Terug na fabrieksinstellingen. zie hier. 

En welke KPN IPTV ontvanger heb je?

Hoe is hij verbonden met de Experiabox? 

Heb al meerdere x een grote reset gedaan helpt nietâ€Ĥ

 

Hmb2260 en via kabel 

Reputatie 7
Badge +20

Wacht op een moderater, kan wel even duren omdat ze het druk hebben.

 

Of bel of chat met KPN, zie hier.

Kies televisie, scrol na beneden en kies ik wil een medewerker spreken en scrol weer na beneden. 

Is goed dankjewel, bellen heeft geen nut al vaak genoeg gedaan ze hebben alles gedaan wat ze konden dus vandaar dat ik hier mijn verhaal stuur omdat ze aangeven dat ze er hier meer mee kunnen doen 

Reputatie 7
Badge +20

Chatten misschien?

Of wacht even op een moderater. Vul dan wel je gegevens in je account compleet in, alleen zij kunnen die zien. 

Jaa wacht wel ff tot een moderator reageerd, jaa die staan er al in gelukkig. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jeff0172, welkom. 

Problemen met Netflix dus. Dat is zeker irritant, begrijp ik heel goed. Maakt het nog uit op welke manier je naar Netflix gaat? Dus via kanaal 200, of het menu of zelfs wel met de knop op de afstandsbediening? Op ander apparaat werkt Netflix wel goed? Daar ben ik wel benieuwd naar. 

Hallo @Bart_Z ik ga altijd via kanaal 200 met de knop op mn afstand bediening ga ik naar netflix op smart tv en niet via kpn kastje zeg maar. Jaa op mijn mobiel werkt hij perfect. Ook youtube doet het heel vaak niet wat ik in mn eerste bericht al zei, hopelijk kan u mij hiermee helpen 

Ik lees even mee want ik heb hetzelfde probleem met mijn beide tv ontvangers. 
Tevens is op 1 ontvanger niet meer zichtbaar op welk kanaal hij staat. 

Reputatie 7
Badge +20

Via kanaal 200, is gewoon via de ontvanger. Dat is niet de app op jouw Smart TV. Daar kan je alleen heen via het menu van de tv zelf. Want werkt de app op smarttv wel goed? En heb je op een laptop ook problemen?

Ik bedoelde dat ik alleen via kanaal 200 erheen ga want die knop is idd smart tv daar is niks miss mee daar doet alles het goed alleen via tv ontvanger youtube en netflix niet. Ik heb geen laptop.

Reputatie 7
Badge +20

Werkt Netflix wel op een ander apparaat? In ieder geval ben ik op afstand met jo ontvanger bezig geweest. Ik ben benieuwd of dat voor verbetering zorgt. Dus als je dacht, waarom startte deze opnieuw op, dan was ik dat. 

Op mn mobiel en ipad doet netflix net wel gewoon allesn vi tv ontvanger niet. Heb ook al een nieuwe gehad van kpn maar ze konden me niet verder helpen dus zeiden ze probeer het via hier

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt. Ik heb nu melding gemaakt bij de technische dienst. Ik verwacht dat ze in de loop van de week contact met je opnemen om het verder te bespreken. Ik hoor graag weer van je als er contact is geweest. 

Dankjewel, ik laat weten als ik contact heb gehad