Beantwoord

Verwijderen van een opname die ik net heb gezien is veranderd

  • 17 March 2024
  • 13 reacties
  • 146 keer bekeken

Tot voor kort verwijderde ik een opname die ik net had gekeken op de tv als volgt: klikken op de returnknop op de afstandsbediening en dan op de rode knop, en kiezen voor aflevering (en niet serie). Daar lijkt iets in veranderd: zodra ik op de returnknop op de afstandsbediening klik staat direct het laatste programma dat ik heb opgenomen geslecteerd en niet het programma dat ik net keek. Vervolgens moet ik door al mijn opnames heen om te zoeken naar het laatstbekeken programma. Superonhandig! Is er een nieuwe manier gekomen om een programma dat je zojuist zag te verwijderen?? 
En… als er wijzigingen (zoals deze) zijn, worden die dan ergens aangekondigd? Ik zie wel af en toe dat de software zichzelf update, maar ik heb geen idee wat er dan verandert. Dit vind ik bv een irritante update omdat ik nu niet weet wat de nieuwe manier van verwijderen is want ik kan me niet voorstellen dat dit de bedoeling is. Er zal dus wel een nieuwe manier zijn. Maar waar had ik die info moeten lezen??

icon

Beste antwoord door huistijger 17 March 2024, 05:41

Bekijk origineel

13 reacties

Ik wou de fout even uit de titel halen, maar als ik op bewerken klik kan ik alleen het bericht aanpassen volgens mij…

Reputatie 7
Badge +21

Dat euvel is bekend en er wordt aan gewerkt @abc_Jet 

Gelukkig! 

Waar kan ik zien welke bugs bekend zijn en waar aan wordt gewerkt (en eventueel een termijnsverwachting?)

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @abc_Jet Hij is een keer voorbij gekomen in één van de product updates maar ik kan even niet meer direct het topic in kwestie vinden. Ik zou je willen adviseren om deze even in de gaten te houden.

Reputatie 7
Badge +21

Dat weet @wjb wel waar dat staat, ik ben het ook ff kwijt.

Update: @abc_Jet 
Ik heb het topic gevonden:
Kijk bij de Feature requests TV+.

Reputatie 7

Dat weet @wjb wel waar dat staat, ik ben het ook ff kwijt.

Update: @abc_Jet 
Ik heb het topic gevonden:
Kijk bij de Feature requests TV+.

De Feature requests TV+ zijn wat anders dan de bugs.

Het enige topic dat ik ken t.a.v. de bugs is het topic TV+ Bekende bevindingen.

Reputatie 7
Badge +20

Hoop wel dat dit snel opgelost wordt, want nu is de kans groot dat je per vergissing een verkeerde opname verwijderd.

Mijn vrouw is hier niet blij mee.

dat hoop ik ook @joop2011. Ik vind het echt heel storend.

@huistijger dit is zo verschrikkelijk irritant als je vaak naar opgenomen programma's kijkt… ik heb al een paar keer bijna verkeerde programma's verwijderd.
fijn dat er aan wordt gewerkt, maar is er al bekend wanneer dit hersteld wordt? Ik zie hem eigenlijk ook niet op de featurelijst als zodanig staan. Dit is toch een grote bug ontstaan met (een van) de laatste update(s).
Misschien is er een betere manier om een programma dat je net hebt bekeken te verwijderen?? Misschien heb ik hier last van omdat ik het op de oude manier doe (terugknop om uit het programma te gaan en dan de rode knop om te verwijderen; het programma wat je zojuist keek werd dan verwijderd… nu moet je eerst helemaal op zoek naar waar het programma precies is voordat je het kan verwijderen en is je laatste opname gehighlight)

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @abc_Jet 
Dit is een klanten helpen klanten forum, ook ik ben gewoon klant net als jij.
Maar er komt vanzelf een KPN-medewerker langs, maar dat kan wel enkele dagen duren.
Hou dit topic in de gaten waar de updates in staan, dan weet je wat er in de nieuwste update staat, dus zodra dit verholpen is dan kun je het daar lezen.
Er zijn meerdere updates, maar je moet ze van jouw ontvanger hebben de TV + Box

 

Oeps, ik dacht inderdaad dat je vanuit kpn zelf had gereageerd. In ieder geval: dank je wel voor je hulp!

Reputatie 7
Badge +21

No problem @abc_Jet 😀

Reageer