Beantwoord

Verzoek toelichting AppleTV teaser op KPN site...[Airplay]

  • 16 April 2020
  • 33 reacties
  • 1216 keer bekeken

Op een bericht van 24 maart jl. op de KPN site ( https://www.kpn.com/beleef/mobiel/kijk-waar-en-wanneer-je-wilt-met-de-itv-apps.htm ) staat onder het kopje ‘Wat kun je binnenkort nog meer verwachten?’ de tekst

“Kijk je graag op het grote scherm en heb je een Apple TV? Dan komt er binnenkort wat leuks aan.. ;)”

Nu wil het toeval dat ik een groot scherm heb en vanuit gebruikersgemak het liefst de tv ontvanger zou willen vervangen door een app voor Apple TV. Concreet is mijn vraag: welke informatie kan er hier en nu aan deze teaser worden toegevoegd? Bij voorkeur meer duidelijkheid OF er een AppleTV app kom, danwel of streamen via Airplay beschikbaar wordt gemaakt en binnen welke termijn we dit mogen verwachten. Ik sta voor mijn tweede tv op het punt een Google Chromecast te kopen, puur omdat Airplay niet wordt ondersteund. Als er een app danwel Airplay ondersteuning komt kan ik me die kosten besparen. Bij voorbaat dank.

*admin: titel aangepast voor de vindbaarheid #revealingteaser

icon

Beste antwoord door Lisa 19 April 2020, 11:21

Bekijk origineel

33 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Jullie hebben het al gehoord zo te zien.  Goed om te horen dat de ontwikkeling (nu al) in de smaak valt:blush:

Reputatie 5
Badge +5

Twee maanden later 😂

Het werkt inderdaad al een tijdje. En naar behoren. Dat was vast wat je bedoelde. 

Reputatie 7

Het werkt inderdaad al een tijdje. En naar behoren. Dat was vast wat je bedoelde. 

Begrijp ik uit jouw woorden dat Airplay vanuit de iTV app ondersteund wordt?

Reputatie 5
Badge +5

Hier nog niet.

Werkt nog niet.My bad, excuses. Te snel gereageerd. Verwarde Airplay met Chromecast. Airplay werkt inderdaad nog niet. 

Reputatie 7
Badge +17

Haha, had Paul nu maar niets gezegd. :stuck_out_tongue_closed_eyes: Ik zal de status van ontwikkeling eens opvragen. :thinking:

Reputatie 7
Badge +17

​​​​​​ @Jeroen Mlmn  @Meneertje van der Meertje @wjb,

Sneller terug dan verwacht. Toevallig heeft Paul de status al opgevraagd. Ze hebben wat bugs ontdekt, hier wordt momenteel aan gewerkt. Ze proberen Airplay binnen de komende 2 maand te releasen, mits alles volgens plan verloopt.:heart_eyes:
Nogmaals een indicatie met een slag om de arm, maar het lijkt serieus de goede kant op te gaan!

Reageer