Beantwoord

videoland

  • 29 December 2020
  • 6 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik heb videoland genomen via kpn.

 

Nu krijg ik de factuur en blijk ik nog voor kinderfilms te moeten betalen..hoe werk dit nu?

Ik dacht dat je dan films gratis kon kijken

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 4 January 2021, 12:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Videoland en film huren zijn 2 verschillende dingen...

Ja dat snap ik...ik moet betalen om via videoland een film te kijken

Reputatie 7
Badge +24

Videoland is een app op de ontvanger. Binnen die app kunt u de films van Videoland bekijken zonder meerkosten boven op wat u voor videoland betaald.

Daarnaast bied KPN zelf ook films aan om te huren. Die vallen dus niet onder Videoland en daar moet je gewoon voor betalen.

Het is eigenlijk heel simpel: zodra je de pincode in moet voeren kost het geld.

Het rare is dat ik precies dezelfde abonnement heb als mijn dochter die betaald niet voor de zelfde kinder film

Reputatie 7
Badge +24

Misschien staat diezelfde film ook in Videoland en dan betaal je er dus niet voor. Kan ook zijn dat die film afgelopen week is uitgezonden en dat uw dochter hem terug kijkt ipv huurt.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo ​​​​​​@Marjanbom, het Videoland abonnement dat je hebt genomen kun je op de volgende wijze gebruiken:
 

  • Tv-ontvanger: Ga naar Menu - On Demand - Videoland

Als er om een pincode gevraagd wordt, dan huur je tegen betaling een film via het reguliere On Demand gedeelte.