Beantwoord

Vikings seizoen 1 t/m 4 verdwenen

  • 19 December 2019
  • 33 reacties
  • 741 keer bekeken


Toon eerste bericht

33 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Bettina-H 

Lees dit topic, in januari kan je op Netflix verder kijken: Vikings seizoen 1 t/m 4 verdwenen

hallo ruud, ja de lijst met series en films kwam ik ook net tegen. dank je voor je reactie. maar dan nog zou seizoen 5 erin moeten staan. maar die is dus ook nergens te vinden. dan moet ik nog even geduld hebben tot het op netflix is volgende maand en ik las ergens op vrt seizoen 6 vanaf januari..

 

dank je wel

 

groetjes bettina

Reputatie 7

Hoi Bettina, ik heb je topic even samengevoegd met dit grotere topic. Seizoenen 1 t/m 4 zijn inderdaad verdwenen. Seizoen 5 zou er nog gewoon moeten zijn. Waar wil je dit op kijken, een ontvanger, een mobiel apparaat of via de iTV Online website?

hallo erik, ja slim dat je het samengevoegd hebt.

ik kijk het via mijn laptop, dus itv online. maar voor de zekerheid heb ik gekeken op mijn tv maar is dus ook niets te vinden

 

groetjes Bettina

Reputatie 7

Als ik kijk op https://interactievetv.nl/series, dan zie ik direct onder de banner een rij getiteld Nieuwe series. Als ik daarin op de pijl naar rechts klikt, dan zie ik Vikings ertussen staan. Probeer even of deze directe link werkt.

Ook via de zoekfunctie zie ik Vikings terug. Ik krijg wel eerst tv-resultaten, maar helemaal onderaan de zoekpagina zie ik Vikings de serie.

 

Op de ontvanger vind je hem via On Demand - Series - Alle Series en dan naar rechts scrollen. Het staat op alfabet dus bijna helemaal aan het eind.

 

Let er op dat de afbeelding voor de serie deze is, wellicht is het een andere dan voorheen:

 

Lekker dan, ik was vikings seizoen 1 aan het bekijken op kpn beleef, kan kijken tot aflevering 5. En daar word reclame van jullie gemaakt: alle afleveringen van vikings bekijk je met het plus pakket ( seizoen 1 t/m 4. Dus ik schaf met net het pluspakket aan om verder te kunnen kijken en tot mijn verbazing zie ik alleen seizoen 5 staan, erg teleurgesteld! En zo beland ik dus hier op deze pagina

Seizoen 1 t/m 5 zijn v.a. medio januari via Netflix te zien. Die hebben dan de rechten.

Seizoen 6 wordt van af 1 januari uitgezonden op de VRT. Opnemen dus als je alles in volgorde wilt kijken. Helaas blijkt deze info niet te kloppen.

In Nederland heeft Fox de rechten voor lineaire uitzending maar verwacht ik S6 voorlopig nog niet.

Vanaf januari 2021 is S6 ook bij Netflix online. En Netflix gaat een 7de seizoen produceren. Dat wordt pas 2022 verwacht.

En eens. De info op het lineaire kanaal Beleef KPN is inmiddels verouderd en dus misleidend.

Einddata van films en series in Pluspakket, zie Alles over het pluspakket on demand.

Reputatie 7
Badge +21

@Bettina-H, jouw topic is samengevoegd met dit verzameltopic. De serie Vikings is sinds 18 december uit het aanbod gehaald, dit was al wel bekend. Hierboven lees je in het topic waar je het nu kan vinden (Netflix vanaf januari) en wat er nog meer weg is.

Reageer