Beantwoord

Wanneer komt de Apple TV app?

  • 4 November 2020
  • 273 reacties
  • 7303 keer bekeken

Reputatie 1
  • Nieuwkomer
  • 0 reacties

Is er al meer bekend over een mogelijke Apple TV app om live televisie te kunnen kijken via de Apple TV? Ik begrijp dat dit ook mogelijk is via airplay maar ik zou graag een app willen hebben zodat je geen ander apparaat nodig heb om te streamen naar de Apple TV.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 11 November 2020, 08:59

Bekijk origineel

273 reacties

Reputatie 7

Jammer dat er nog steeds geen iTV app voor de Appletv is wat al 14 jaar bestaat inmiddels 

Ik snap echt al die mensen niet die genoegen willen nemen met

1) Beduidend mindere beeldkwaliteit

2) Veel minder stabiliteit

3) Minder functionaliteit

 

Er is geen haar op mijn hoofd die er ook maar een seconde aan zal denken om de app op mijn Android TV te gaan gebruiken immers ik ga echt niet inboeten op de drie bovengenoemde punten.

Reputatie 4
Badge +1

Ach die concurrentie (je bedoelt Ziggo?) biedt dan weer geen app voor televisies met Tizen (Samsung) en WebOS (LG).

FF op het forum van Ziggo opmerken waarom de concurrentie (KPN dus) dat wel kan?

Ook T-Mobile heeft een AppleTV app

Reputatie 4
Badge +1

@reinventor de wens voor deze app is bekend bij de ontwikkelaars. (Op korte termijn) zijn er vooralsnog geen plannen om hier een app voor te maken. Mijn antwoord blijft dan helaas toch nog steeds hetzelfde. Mocht hier ooit verandering in komen zullen wij dit uiteraard met jullie delen.

Is er inmiddels nu wél wat bekend? Zoals hierbiven al iemans opmerkte, de houding van KPN laat te wensen over.

Reputatie 7

Ach die concurrentie (je bedoelt Ziggo?) biedt dan weer geen app voor televisies met Tizen (Samsung) en WebOS (LG).

FF op het forum van Ziggo opmerken waarom de concurrentie (KPN dus) dat wel kan?

Ook T-Mobile heeft een AppleTV app

KPN niet en eigenlijk snap ik ook wel dat KPN minder prioriteit geeft aan het Apple TV platform aangezien het marktaandeel van Apple TV echt te verwaarlozen is in vergelijking tot de drie grootste platforms wetende Android TV, Tizen (Samsung) en webOS (LG).

Reputatie 4
Badge +1

We zijn in de echte wereld weer een paar maanden verder maar bij KPN staat de tijd nog steeds stil…. 

Ook de kreet: “TV kijken waar, wanneer en HOE jij maar wil” kan naar het rijk der fabelen verwezen worden...

Reputatie 4
Badge +1

Ach die concurrentie (je bedoelt Ziggo?) biedt dan weer geen app voor televisies met Tizen (Samsung) en WebOS (LG).

FF op het forum van Ziggo opmerken waarom de concurrentie (KPN dus) dat wel kan?

Ook T-Mobile heeft een AppleTV app

KPN niet en eigenlijk snap ik ook wel dat KPN minder prioriteit geeft aan het Apple TV platform aangezien het marktaandeel van Apple TV echt te verwaarlozen is in vergelijking tot de drie grootste platforms wetende Android TV, Tizen (Samsung) en webOS (LG).

Dat weerhoudt de andere twee er niet van om WEL een app uit te brengen.
En laat iemand van KPN eens reageren? Die kunnen ook weleens wat pro-actiever zijn :)

En de Tizen software laat te wensen over, Android TV wordt slecht (zeg maar gerust “NIET) onderhouden. Apple TV’s gaan dus langer mee dan LG, Samsung, dus dat zegt ook niets over het dagelijks gebruik van die systemen. 
Kortom, belachelijke insteek van KPN. Arrogant. Lui.
Daar kan best wat vaart achter gezet worden.

 

Reputatie 7

Ach die concurrentie (je bedoelt Ziggo?) biedt dan weer geen app voor televisies met Tizen (Samsung) en WebOS (LG).

FF op het forum van Ziggo opmerken waarom de concurrentie (KPN dus) dat wel kan?

Ook T-Mobile heeft een AppleTV app

KPN niet en eigenlijk snap ik ook wel dat KPN minder prioriteit geeft aan het Apple TV platform aangezien het marktaandeel van Apple TV echt te verwaarlozen is in vergelijking tot de drie grootste platforms wetende Android TV, Tizen (Samsung) en webOS (LG).

Dat weerhoudt de andere twee er niet van om WEL een app uit te brengen.
En laat iemand van KPN eens reageren? Die kunnen ook weleens wat pro-actiever zijn :)

Dat klopt en dat is hun keuze. KPN heeft al moeite genoeg om een acceptabele smart-TV app voor de drie genoemde platforms neer te zetten en persoonlijk zou ik KPN adviseren om eerst maar eens te zorgen dat die app stabiel en functioneel volwaardig wordt voordat er überhaupt aan een vierde platform gedacht gaat worden. Ook snap ik niet waarom men zo enorm verlangt naar zo'n app, wetende dat de beeldkwaliteit en functionaliteit van die app (ook op apple TV) beduidend minder zal zijn dan die van een TV ontvanger. Ik raad iedereen aan om voorlopig de smart-TV app links te laten liggen en gewoon een TV ontvanger te gebruiken.

De smart-TV app is echt puur bedoeld voor een 2e, 3e en volgende televisie en niet voor de primaire televisie. Een Apple TV is echter wel een apparaat die veelal bij de primaire televisie staat en dat is nu net de televisie waar kpn dus wel de beste kwaliteit wil leveren.

 

...Android TV wordt slecht (zeg maar gerust “NIET) onderhouden.

Dat is natuurlijk volstrekte onzin.

Reputatie 4
Badge +1

Ach die concurrentie (je bedoelt Ziggo?) biedt dan weer geen app voor televisies met Tizen (Samsung) en WebOS (LG).

FF op het forum van Ziggo opmerken waarom de concurrentie (KPN dus) dat wel kan?

Ook T-Mobile heeft een AppleTV app

KPN niet en eigenlijk snap ik ook wel dat KPN minder prioriteit geeft aan het Apple TV platform aangezien het marktaandeel van Apple TV echt te verwaarlozen is in vergelijking tot de drie grootste platforms wetende Android TV, Tizen (Samsung) en webOS (LG).

Dat weerhoudt de andere twee er niet van om WEL een app uit te brengen.
En laat iemand van KPN eens reageren? Die kunnen ook weleens wat pro-actiever zijn :)

Dat klopt en dat is hun keuze. KPN heeft al moeite genoeg om een acceptabele smart-TV app voor de drie genoemde platforms neer te zetten en persoonlijk zou ik KPN adviseren om eerst maar eens te zorgen dat die app stabiel en functioneel volwaardig wordt voordat er überhaupt aan een vierde platform gedacht gaat worden. Ook snap ik niet waarom men zo enorm verlangt naar zo'n app, wetende dat de beeldkwaliteit en functionaliteit van die app (ook op apple TV) beduidend minder zal zijn dan die van een TV ontvanger. Ik raad iedereen aan om voorlopig de smart-TV app links te laten liggen en gewoon een TV ontvanger te gebruiken.

De smart-TV app is echt puur bedoeld voor een 2e, 3e en volgende televisie en niet voor de primaire televisie. Een Apple TV is echter wel een apparaat die veelal bij de primaire televisie staat en dat is nu net de televisie waar kpn dus wel de beste kwaliteit wil leveren.

Het hoeft toch geen 6-7 jaar te duren om een fatsoenlijke app te bouwen? Hier in huis hebben we 3 Apple TV’s. Dus inderdaad maar 1 in de woonkamer. Dan wil je geen 2, 3 of 4 afstandsbedieningen, dan wil je gewoon een beetje normaal beeld en relaxed TV kijken. Zo’n TV ontvanger is niet altijd te doen. Zo’n Apple TV is een prima alternatief en KPN zou beter zijn best moeten doen.

 

 

...Android TV wordt slecht (zeg maar gerust “NIET) onderhouden.

Dat is natuurlijk volstrekte onzin.

Nee dat is het nou net niet; Android staat sowieso nou niet bekend om zijn jarenlange ondersteuning. TV OS-en trouwens OOK niet.

Reputatie 7

Dan wil je geen 2, 3 of 4 afstandsbedieningen, dan wil je gewoon een beetje normaal beeld en relaxed TV kijken.

Ik gebruik ook maar één afstandsbediening om televisie te kijken.

 

Zo’n TV ontvanger is niet altijd te doen.

Waarom niet, je plakt hem aan de achterkant van jouw televisie zodat je hem niet ziet.

 

Zo’n Apple TV is een prima alternatief en KPN zou beter zijn best moeten doen.

Wil jij echt genoegen nemen met beduidend mindere beeldkwaliteit en veel minder functionaliteit? Ik dacht dat Apple gebruikers altijd willen kiezen voor kwaliteit waarom hierbij dan niet?

 

Nee dat is het nou net niet; Android staat sowieso nou niet bekend om zijn jarenlange ondersteuning.

Mijn Sony Android 4K televisie gaat toch alweer een aantal (5) jaartjes mee en voldoet nog prima. Ook alle interessante apps worden gewoon nog ondersteund en bijgewerkt.

Reputatie 4
Badge +1

Dan wil je geen 2, 3 of 4 afstandsbedieningen, dan wil je gewoon een beetje normaal beeld en relaxed TV kijken.

Ik gebruik ook maar één afstandsbediening om televisie te kijken.

Op mijn TV in woonkamer: TV, BluRay, Apple TV, Versterker, kastje van T-Mobile.

Zo’n TV ontvanger is niet altijd te doen.

Waarom niet, je plakt hem aan de achterkant van jouw televisie zodat je hem niet ziet.

huis uit 1960. Bekabeld niet altijd te doen. Ontvangst niet goed.

 

Zo’n Apple TV is een prima alternatief en KPN zou beter zijn best moeten doen.

Wil jij echt genoegen nemen met beduidend mindere beeldkwaliteit en veel minder functionaliteit? Ik dacht dat Apple gebruikers altijd willen kiezen voor kwaliteit waarom hierbij dan niet?


In slaapkamer: waarom niet. Heb daar OOK geen 5.1 opstelling. Het geluid is-sinds de TV’s plat zijn- toch al Kwalitatief Uiterst Teleurstellend

Nee dat is het nou net niet; Android staat sowieso nou niet bekend om zijn jarenlange ondersteuning.

Mijn Sony Android 4K televisie gaat toch alweer een aantal (5) jaartjes mee en voldoet nog prima. Ook alle interessante apps worden gewoon nog ondersteund en bijgewerkt.

Apps wellicht, maar Android is wat dat betreft b@gger.

Je hebt het over “alle interessante apps”, dus je vindt die app van KPN niet interessant? 😀

Reputatie 7

Je hebt het over “alle interessante apps”, dus je vindt die app van KPN niet interessant? 😀

De smart-TV app van KPN is wat mij betreft volstrekt oninteressant. Hij staat op mijn Android TV maar ik zal hem nooit gebruiken immers, geloof me, als je gewend bent om naar HD-"Glas" kwaliteit te kijken dan ga je jouw ogen echt niet pijnigen met de zwaar gecomprimeerde HD streams van de smart-TV app.

Reputatie 4
Badge +1

Je hebt het over “alle interessante apps”, dus je vindt die app van KPN niet interessant? 😀

De smart-TV app van KPN is wat mij betreft volstrekt oninteressant. Hij staat op mijn Android TV maar ik zal hem nooit gebruiken immers, geloof me, als je gewend bent om naar HD-"Glas" kwaliteit te kijken dan ga je jouw ogen echt niet pijnigen met de zwaar gecomprimeerde HD streams van de smart-TV app.

Nogmaals: dat zal in de slaapkamer best meevallen. Ik heb daar óók geen versterker. Géén 5.1 speakers. “Gewoon” de TV speakers. Ik vertel je derhalve géén geheim, dat dát geluid bagger is. Dat is dus géén argument van KPN om zo lang te wachten. Ze kunnen het gewoon aan de gebruiker overlaten.

Ik zie nog steeds het probleem niet. KPN kan zijn best doen om gebruikers tegemoet te komen.

 

Reputatie 7

Nogmaals: dat zal in de slaapkamer best meevallen. Ik heb daar óók geen versterker. Géén 5.1 speakers. “Gewoon” de TV speakers. Ik vertel je derhalve géén geheim, dat dát geluid bagger is. Dat is dus géén argument van KPN om zo lang te wachten. Ze kunnen het gewoon aan de gebruiker overlaten.

Ik zie nog steeds het probleem niet. KPN kan zijn best doen om gebruikers tegemoet te komen.

Nogmaals, de smart-TV app is bedoeld voor gebruik op een 2e en 3e televisie.

Bron

 

Ik hoop dat je ondertussen begrijpt dat de groep abonnees met meerdere Apple-TV's heel heel klein is en dat er dus maar heel weinig 2e en 3e televisies voorzien zullen zijn van een Apple-TV.

Het is simpelweg niet rendabel om voor zo'n kleine groep een app te ontwikkelen.

Reputatie 4
Badge +1

Nogmaals: dat zal in de slaapkamer best meevallen. Ik heb daar óók geen versterker. Géén 5.1 speakers. “Gewoon” de TV speakers. Ik vertel je derhalve géén geheim, dat dát geluid bagger is. Dat is dus géén argument van KPN om zo lang te wachten. Ze kunnen het gewoon aan de gebruiker overlaten.

Ik zie nog steeds het probleem niet. KPN kan zijn best doen om gebruikers tegemoet te komen.

Nogmaals, de smart-TV app is bedoeld voor gebruik op een 2e en 3e televisie.

Bron

 

Ik hoop dat je ondertussen begrijpt dat de groep abonnees met meerdere Apple-TV's heel heel klein is en dat er dus maar heel weinig 2e en 3e televisies voorzien zullen zijn van een Apple-TV.

Het is simpelweg niet rendabel om voor zo'n kleine groep een app te ontwikkelen.

Ik hoop dat KPN eens begrijpt dat hier gewoon vraag naar is. Ik kan me NIET voorstellen dat er wél vraag is vanuit de Samsung kant. Ik zie hier nu meerdere topics op dit forum voor een app voor de Apple TV.

Ik zie óók dat KPN geen enkel gehoor geeft en op eigen initiatief voor klanten gaat bepalen dat zij géén app nodig hebben. Laat de klant dit lekker zelf bepalen. 
Dit kost KPN klanten. Ik ga binnenkort verhuizen naar een huis met glasvezel en KPN stond wel degelijk op het lijstje. Als dit (het niet luisteren naar de wens van klanten, niet tegemoet komen aan die wens) de tendens blijft, zal KPN onderaan de lijst komen.

Hardstikke jammer.

Reputatie 7

Ik hoop dat KPN eens begrijpt dat hier gewoon vraag naar is. Ik kan me NIET voorstellen dat er wél vraag is vanuit de Samsung kant. Ik zie hier nu meerdere topics op dit forum voor een app voor de Apple TV.

Ook voor Samsung, LG en Android is de vraag waarschijnlijk nog zeer klein en daar komt bij dat ik denk dat veel abonnees na hun eerste ervaringen terug zullen vallen op de TV ontvanger omdat de beeldkwaliteit en functionaliteit toch wel tegenvalt.

Ik zou zeggen stream de iTV app eens van jouw iPhone/iPad naar jouw Apple TV en bekijk of je de beeldkwaliteit voldoende vindt. Weet dat een smart-TV app (en dus ook die voor Apple-TV) precies dezelfde streams gebruikt. 

 

Ik zie óók dat KPN geen enkel gehoor geeft en op eigen initiatief voor klanten gaat bepalen dat zij géén app nodig hebben. Laat de klant dit lekker zelf bepalen. 

Denk je dat KPN niet exact weet hoe groot de groep is van abonnees met een Apple TV? Uiteraard is het zo dat de provider/leverancier bepaalt of het commercieel gezien interessant is om een bepaald product of dienst in de markt te zetten. Als er onder de streep geen groene cijfers te zien zijn dan moet je als bedrijf ook vooral kunnen zeggen dat je het niet gaat doen.

Reputatie 4
Badge +1

Ik hoop dat KPN eens begrijpt dat hier gewoon vraag naar is. Ik kan me NIET voorstellen dat er wél vraag is vanuit de Samsung kant. Ik zie hier nu meerdere topics op dit forum voor een app voor de Apple TV.

Ook voor Samsung, LG en Android is de vraag waarschijnlijk nog zeer klein en daar komt bij dat ik denk dat veel abonnees na hun eerste ervaringen terug zullen vallen op de TV ontvanger omdat de beeldkwaliteit en functionaliteit toch wel tegenvalt.

Ik zou zeggen stream de iTV app eens van jouw iPhone/iPad naar jouw Apple TV en bekijk of je de beeldkwaliteit voldoende vindt. Weet dat een smart-TV app (en dus ook die voor Apple-TV) precies dezelfde streams gebruikt. 

 

 

Ik heb de app toentertijd gedownload bij mijn moeder, die heeft wel KPN gehad. Viel me niet tegen. Ook omdat het voor slaapkamers is.

Ik zie óók dat KPN geen enkel gehoor geeft en op eigen initiatief voor klanten gaat bepalen dat zij géén app nodig hebben. Laat de klant dit lekker zelf bepalen. 

Denk je dat KPN niet exact weet hoe groot de groep is van abonnees met een Apple TV? Uiteraard is het zo dat de provider/leverancier bepaalt of het commercieel gezien interessant is om een bepaald product of dienst in de markt te zetten. Als er onder de streep geen groene cijfers te zien zijn dan moet je als bedrijf ook vooral kunnen zeggen dat je het niet gaat doen.

Hoe weet KPN dan hoe groot de groep abonnees met Apple TV. Ik kan me voorstellen dat KPN (en T-Mobile, Ziggo ook trouwens) met een schuin oog naar de verkopen van Apple TV in Nederland (wat ook niet alles zegt, want een groep zal ongetwijfeld in het buitenland zijn/ haar spullen kopen, in Duitsland scheelt het wel een beetje), maar dan weet KPN nog niet hoeveel van die Apple TV kopers een KPN abonnement heeft. Lijkt mij dan.\

 

Nogmaals, ik vind dit erg jammer. Ben heel erg teleurgesteld. KPN zou veel meer kunnen (“moeten”) doen.

Reputatie 7

Ik heb de app toentertijd gedownload bij mijn moeder, die heeft wel KPN gehad. Viel me niet tegen. Ook omdat het voor slaapkamers is.

Precies, voor in de slaapkamer is het prima maar niet voor de primaire televisie in de woonkamer. En daar zit hem dus de crux. Hoeveel abonnees denk je dat er zijn met een Apple-TV bij de 2e televisie in de slaapkamer? Juist ... heel weinig.

 

Hoe weet KPN dan hoe groot de groep abonnees met Apple TV.

Dat is vrij simpel. Met behulp van TR-069 is het zeer simpel om de aangesloten apparaten uit te lezen. Niet dat KPN dat ook doet maar dat is wel één van de redenen waarom ik geen Experia/KPN Box gebruik. KPN heeft niets in mijn thuisnetwerk te zoeken.

Maar nog simpeler is een klantonderzoek of enquete bij de eigen medewerkers en dat te extrapoleren naar de hele groep van abonnees.

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb de app toentertijd gedownload bij mijn moeder, die heeft wel KPN gehad. Viel me niet tegen. Ook omdat het voor slaapkamers is.

Precies, voor in de slaapkamer is het prima maar niet voor de primaire televisie in de woonkamer. En daar zit hem dus de crux. Hoeveel abonnees denk je dat er zijn met een Apple-TV bij de 2e televisie in de slaapkamer? Juist ... heel weinig.

 

Hoe weet KPN dan hoe groot de groep abonnees met Apple TV.

Dat is vrij simpel. Met behulp van TR-069 is het zeer simpel om de aangesloten apparaten uit te lezen. Niet dat KPN dat ook doet maar dat is wel één van de redenen waarom ik geen Experia/KPN Box gebruik. KPN heeft niets in mijn thuisnetwerk te zoeken.

Maar nog simpeler is een klantonderzoek of enquete bij de eigen medewerkers en dat te extrapoleren naar de hele groep van abonnees.

Aan de andere kant: Ik denk ook dat er weinig mensen op hun TV hun smart gedeelte gebruiken, dus Tizen app zal ook niet veel gebruikt worden. Tizen is sowieso een *** systeem

Reputatie 7

Aan de andere kant: Ik denk ook dat er weinig mensen op hun TV hun smart gedeelte gebruiken, dus Tizen app zal ook niet veel gebruikt worden. Tizen is sowieso een *** systeem

Dat denk ik ook voor de smart-TV apps op Samsung en Android.

Abonnees die willen kunnen opnemen hebben sowieso al 2 TV ontvangers en dan praat je dus al over een 3e televisie die voorzien wordt van de smart-TV app. Ook dat zullen er relatief weinig zijn.

Reputatie 2
Badge

Is er nog iets veranderd in de status van die iOS tv app van jullie. Zou een mooie verrassing zijn voor veel klanten 

Reputatie 7
Badge +8

Inmiddels is het 2023 en hopelijk zet kpn (als laatste der mohikanen) nu eindelijk eens een stap voorwaarts.

Niets ten nadele van Pijnacker-Nootdorp en Veendam maar als zélfs de kleine zelfstandige providers van zeg Kromkomatengat en Boerenkoolstronkeradeel in staat zijn een app voor de Apple TV te (laten) ontwikkelen, dan blijkt de kpn- boot qua innovatie en vernieuwing toch een modderschuit.

Reputatie 7

Inmiddels is het 2023 en hopelijk zet kpn (als laatste der mohikanen) nu eindelijk eens een stap voorwaarts.

Niets ten nadele van Pijnacker-Nootdorp en Veendam maar als zélfs de kleine zelfstandige providers van zeg Kromkomatengat en Boerenkoolstronkeradeel in staat zijn een app voor de Apple TV te (laten) ontwikkelen, dan blijkt de kpn- boot qua innovatie en vernieuwing toch een modderschuit.

Ik ben echt bang dat die app er niet gaat komen omdat dit niet binnen de innovatiestrategie van KPN valt.

KPN wil zoveel mogelijk gebruik kunnen maken van multicast distributie omdat dat veel efficienter en daarmee veel goedkoper is dan distributie via unicasts. Dat betekent dat KPN bewust de functionaliteit en beeldkwaliteit van apps en site minder laat zijn dan die via de gewone TV ontvanger.

En voor een tweede televisie heeft KPN gekozen voor kijken zonder kastje, niet voor kijken via een ander kastje. Dat de smart-TV app ook beschikbaar is op Android TV/Google TV sticks is "collateral damage" en niet een strategie van KPN.

Reputatie 7
Badge +8

Inmiddels is het 2023 en hopelijk zet kpn (als laatste der mohikanen) nu eindelijk eens een stap voorwaarts.

Niets ten nadele van Pijnacker-Nootdorp en Veendam maar als zélfs de kleine zelfstandige providers van zeg Kromkomatengat en Boerenkoolstronkeradeel in staat zijn een app voor de Apple TV te (laten) ontwikkelen, dan blijkt de kpn- boot qua innovatie en vernieuwing toch een modderschuit.

Ik ben echt bang dat die app er niet gaat komen omdat dit niet binnen de innovatiestrategie van KPN valt..

Waarbij ik me dan afvraag of kpn op TV-gebied eigenlijk wel een innovatiestrategie of agenda heeft. In 2005 testte ik Mine en ben daarna nog een tijdje abonnee geweest. En waar het toen over ging, daar gaat het na bijna twintig jaar in grote lijnen nog steeds over. Echt innovatief is anders. 

Maar de vraag is eigenlijk ook of het nog wel zinvol is, veel tijd en energie te steken in (boxjes voor) lineaire televisie. Er wordt steeds minder lineair gekeken en langzaam maar zeker daalt het aantal TV-abonnementen. Niet voor niets investeren de providers niet of nauwelijks in de uitbreiding van het aanbod van lineaire tv-zenders en zetten in op apps voor streamingsdiensten, ook al zijn de tv-ontvangers daarvoor nauwelijks geschikt.

En juist op een Apple TV werken Apps fantastisch, zonder de regelmatige ‘frisse starts’, ‘resetten’ of ander gepruts en gedoe. Het enige wat nog ontbreekt is een App van kpn. 😴🥱

Reputatie 6
Badge +2

Zodra NL Ziet ook Duitse zenders biedt (don’t ask maar in dit huis kan daar niet over onderhandeld worden), vliegt het TV gedeelte uit mijn KPN abonnement.

Reputatie 4
Badge +1

Inmiddels is het 2023 en hopelijk zet kpn (als laatste der mohikanen) nu eindelijk eens een stap voorwaarts.

Niets ten nadele van Pijnacker-Nootdorp en Veendam maar als zélfs de kleine zelfstandige providers van zeg Kromkomatengat en Boerenkoolstronkeradeel in staat zijn een app voor de Apple TV te (laten) ontwikkelen, dan blijkt de kpn- boot qua innovatie en vernieuwing toch een modderschuit.

Ik ben echt bang dat die app er niet gaat komen omdat dit niet binnen de innovatiestrategie van KPN valt.

 

“Innovatiestrategie” 😂

geen innovatie👍

strategie? Er wordt niet eens nagedacht👍

Reageer