Beantwoord

Wijzigen van drie naar twee tv-ontvangers geeft gratis opnemen aan

  • 20 January 2023
  • 27 reacties
  • 1069 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

@Alexandra 

Snap ik, verschillende/andere/oude abonnementen, verschillende/andere voordelen.

Met het wijzigen van het aantal TV-ontvangers is dus schijnbaar ongemerkt ook het abonnement gewijzigd. Ondanks dat naam op de factuur hetzelfde blijft.
In een eerdere post geeft u aan “Je hebt nu het abonnement aangepast, waar het gratis opnemen bij hoort.“

Waarom zie ik dan op mijn factuur van februari (de maand na de wijziging op 20 januari) wel netjes 2 TV-ontvangers i.p.v. 3.  Maar staat nog steeds het Opnemen pakket voor 4.99 op diezelfde factuur van februari ?

Reputatie 7
Badge +19

@knap-omslachtig Ik zie wat je bedoelt. En ik zie nu ook waar het door komt.

Bij de laatste wijziging van je pakket heb je een tv-ontvanger opgezegd, maar je bent op hetzelfde (oudere) basispakket gebleven. Oftewel, je pakket (Internet en TV) is niet veranderd. Hierdoor zijn de voorwaarden en voordelen hetzelfde gebleven, en heb je bij dit pakket geen gratis opnemen. Als je via MijnKPN je pakket bekijkt, en als je dat wilt natuurlijk, aanpast, dan zit er gratis opnemen bij. 

Als je hulp wilt bij de opties en het aanpassen van je pakket, kan je bellen met onze klantenservice via het gratis nummer 0800-0402. Via die weg heb je direct contact en loopt mijn collega de opties met je door.