Beantwoord

Wisselen van iTV tuner

  • 9 June 2020
  • 35 reacties
  • 420 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Omdat ik vrij regelmatig de iTV tuner moet resetten omdat het vast blijft staan of ik kan niets meer doen met de afstandbediening batterijen eruit halen heeft ook niet altijd zin soms wel kortom ik zit constant met problemen en juist hierom de volgende vraag:

Zou ik mijn iTV tuners (VIP 2952) kunnen wisselen voor de VIP 5202 hier zou ik zeer dankbaar voor zijn, dan zitten er gelijk twee nieuwe afstandsbedieningen bij met gebruik van Bluetooth het juist hierom te doen.
Hoe kan ik dit te werk stellen en hoever zal KPN mij hiermee tegemoet kunnen komen?

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 13 June 2020, 12:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

35 reacties

Reputatie 1
Badge

@Meerwillenweten2017

Als je jouw abonnement uitbreidt naar 4K:, dan krijg je de door jou gewenste ontvanger opgestuurd. 
 

Als je dat zo belangrijk vindt, dan maakt die 2,50 extra per maand toch ook niet uit? En je kunt ook gelijk eens ervaren hoe de. 4K zenders zijn. 
 

Kun je ons vertellen waarom je niet voor deze eenvoudige oplossing kiest? 

(edit : Bedrag aangepast van 3,50 naar 2,50)


omdat het gewoon niet kan via mijn kpn 4k

niet dat ik het wil maar je kunt het niet eens bestellen

of je moet je hele abonnement een schop geven

Reputatie 3
Badge
  • ChrisWissink  Expert als jij dat denkt laat ik geheel aan jou over, ik wil je er wel op attenderen dat deze topic maar 4 dagen oud is en niet volgens jouw van een jaar gelden.
    En het is niet om de VIP5202 te verkrijgen maar om te zien of het probleem hiermee is verholpen, nu na 4 iTV tuners, verschillende afstandsbedieningen, 3x een V10 modem, flatscreen ook 3 keer vervangen en alles bekabeld aangesloten met CAT6 dan wordt het nu toch eens de hoogste tijd om eens geheel wat anders te doen testen om het probleem te verhelpen vandaar mijn vraag om de VIP5202 iTV tuner met BT Afstandsbediening.
Reputatie 3
Badge

Er is geen enkele reden te bedenken waarom de VIP5202 wel goed zou functioneren als uw huidige ontvanger dat niet doet.

Nee het is bedraad aangesloten en Nee het is niet de bedoeling om alleen Bluetooth te willen maar goed functionerende iTV waar ik veel voor betaald. Trouwens ik ben een oud-KPN'er die in deze branche heeft gewerkt zolang het nu bestaat.…

Ok. Een jaar geleden gebruikte u nog wel een dvs, stond uw tv op een eiland en kreeg u ruzie met uw vrouw als u de vloer open zou halen om een kabel te leggen. Hoe heeft u dat opgelost? 

Hier heeft u nog niet op gereageerd. Ik vermoed zomaar dat die ontvanger nog steeds via dvs is aangesloten. U kunt beter eerst eens een kabel leggen.


Ik ben er omheen gegaan en bovenlangs op de gang en uiteraard alles in goot!

 

Reputatie 3
Badge

wij betalen al € 92,50 per maand 

Ik betaal € 71,50, Hussel met 200 Mb/s en 4k, 2 ontvangers. 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

@Meerwillenweten2017

Als je jouw abonnement uitbreidt naar 4K:, dan krijg je de door jou gewenste ontvanger opgestuurd. 
 

Als je dat zo belangrijk vindt, dan maakt die 2,50 extra per maand toch ook niet uit? En je kunt ook gelijk eens ervaren hoe de. 4K zenders zijn. 
 

Kun je ons vertellen waarom je niet voor deze eenvoudige oplossing kiest? 

(edit : Bedrag aangepast van 3,50 naar 2,50)


omdat het gewoon niet kan via mijn kpn 4k

niet dat ik het wil maar je kunt het niet eens bestellen

of je moet je hele abonnement een schop geven

Ja inderdaad. Je moet upgraden naar hussel. Dat moet iedereen die een 4K ontvanger wil. KPN medewerkers kunnen u niet eens een 4K ontvanger opsturen. Met de beste wil van wereld nog niet.

Reputatie 7
Badge +24

wij betalen al € 92,50 per maand 

Ik betaal € 71,50, Hussel met 200 Mb/s en 4k, 2 ontvangers. 

 

 

Gebruikt u Spotify? Want dat heeft u er bij dit abonnement namelijk "gratis" bij, maar de prijs is daardoor wel zo hoog 😁

Als u Spotify niet gebruikt, dan kunt u denk ik maar beter overstappen op Hussel. 

Reputatie 7
Badge +28

Die 91 euro per maand kan inderdaad veel goedkoper, afhankelijk van wat je er allemaal bijneemt. 
 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 

(klik op afbeelding om te vergroten)
Reputatie 3
Badge

Die 91 euro per maand kan inderdaad veel goedkoper, afhankelijk van wat je er allemaal bijneemt. 
 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 

(klik op afbeelding om te vergroten)


Ja ik heb reeds een aantal gratis producten bij mijn abonnement zie onderstaand, als ik iets met mijn abonnement zou doen raak ik er veel van kwijt vandaar dat ik ook niet graag wil wijzigen en je zit er gelijk weer één jaar eraan vast…..
 

 

Nee hoor, als je via MijnKPN je abo wijzigt blijft de oorspronkelijke einddatum (die bij jou vast allang verlopen is) gewoon staan. Ik ben in april naar Hussel overgestapt en mijn einddatum staat nog op 2015. Verder heb ook ik een aantal zaken die bij het abo inbegrepen zijn. Daarom toch het advies om maar eens te bekijken of je met jouw wensen bij Hussel niet goedkoper uit bent. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Meerwillenweten2017, een topadvies van Henk. Kijk eens kritisch naar wat je afneemt en wat je echt gebruikt. Jij hebt in je Alles-in-1 Premium echt veel extra's inbegrepen. Als jij al die extra's gebruikt, dan zou ik het zo laten staan. Mocht je veel extra opties niet of nauwelijks gebruiken, dan is het het overwegen waard om over te stappen naar Hussel.