Beantwoord

Zachter geluid op nieuwe tv-ontvanger (Arris vip 5202)

  • 17 November 2019
  • 58 reacties
  • 5432 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

58 reacties

Hi iedereen, ik neem het even van Susan over. Er zijn meerdere berichten binnengekomen over het geluid. Hier wordt inmiddels aan gewerkt en zal worden opgelost door middel van een update, de exacte datum heb ik nog niet. Het komt er wel aan op korte termijn.


20-05-2020, Vier medewerkers van kpn telefonisch gesproken en  deze  vier personen ontkende dit probleem?


De VIP 5202 is Trager en het geluid slechter dan de VIP2952, Mijn advies Gebruik gewoon de oude Tuner ;)

Ik ervaar dat sommige medewerkers van kpn de studenten kaartenbak hanteren om hun geld simpel te verdienen.

 

Reputatie 6
Badge +8

Het probleem is ook nog steeds aanwezig in de nieuwe firmware.

Hier sinds vandaag hetzelfde probleem. Vanmorgen brandde ineens het service-lampje oranje en lag alles er uit. Geen TV, geen internet, geen telefoon. Het modem uitgezet en na een minuut weer ingeschakeld, waarna alles weer werkte… alleen moet het geluid ineens 2x zo hard! Valt vooral op bij de radio, die hadden we normaal op stand 4 of 5 staan, maar nu hoor je dan helemaal niets, die moet nu richting de 15 tot 18 om een lekker muziekje te hebben. Behoorlijk irritant dit...

Modem is de Experiabox 10 (H369A) met firmware V1.01.00T03.7V3.
TV-ontvanger de Arris 2952 met firmware 7.7.89_3

Hoi, @Delft2622 . Je bent de eerste die zachter geluid meldt met de Arris vip2952. Dit topic heet en gaat over “zachter geluid Arris vip5202".

Bij mijn Arris vip2952 is het geluid goed.

Heb je ook je tv ontvanger (2952) al eens even een minuut uitgezet? Schakelaar achterop. Als dat niet geholpen heeft dan daarna nog een (software)reset uitvoeren.

Ik ben benieuwd.

Badge

Ik heb sinds kort een Arris 5202 kastje en ik merk ook dat het geluid minder is dan met het oude Arris 2952 kastje .

Kan dit opgelost worden?

Volgens de berichten hierboven zijn jullie er al een tijd mee bezig.

Is er ondertussen al iets bekend hierover. Hoewel de topic al een jaar oud is, merk ik dat ik (net nieuwe tv en een surround aangesloten) ik het geluid 2x zo hard moet zetten dan als in naar interactieve tv kijk.

Ik heb een nieuwe ARRIS gekregen (HMB2280v2) maar nog steeds het probleem. ik las ergens dat er een software udate zou komen, maar dat bericht was ook al een jaar oud

 

Reputatie 7
Badge +24

@A.Jansen excuus voor mijn late reactie, ik heb je bericht helemaal gemist. 

Ik herken dit probleem eigenlijk niet meer. Hier toevallig ook een receiver aangesloten, maar dan op de tv in plaats van op de ontvanger, dus het geluid loopt via de tv. Als je het zo probeert aan te sluiten, puur om het te testen, ervaar je het dan ook?