Beantwoord

Zoekfunctie KPN TV+ zoekt niet binnen het Pluspakket

  • 31 January 2024
  • 17 reacties
  • 206 keer bekeken

Sinds vorige week KPN TV+

  • bij de vorige ontvangers kon je door de gids bladeren en kreeg je via een foto een preview van het programma … nu blijft de tv in de rechterbovenhoek zichtbaar en moet je dus doorklikken om te kijken of je die film niet toch al kent …. dus omslachtiger
  • als je een film zoekt, zoekt hij binnen alles wat wij hebben aanstaan BEHALVE de gratis films via ons plus pakket … je kan ook NIET meer in die plus omgeving zoeken, want de zoekknop is algemeen Dit is ZWAAR irritant, want waarom zou ik betalen voor een film als ik die ook in mijn plus omgeving heb. Getest met 2 films. Ik zoek graag op titels en blader niet ach wat zullen we eens gaan kijken. Zo wel bij een film uitgekomen en met nog een film getest of die dan boven kwam in de zoekopdracht … NEE … ja via Pathé tegen betaling. 
    Kunnen jullie dit oplossen? 
icon

Beste antwoord door PeterG 2 April 2024, 10:55

Bekijk origineel

17 reacties

  • Ik denk dat dit ook werkt bij de gids: Ook hebben we een nieuwe optie gemaakt onder Toegankelijkheid. Hiermee kun je instellen dat je geen geluid meer hoort en geen live beeld meer ziet als je navigeert in de menu's. (vanaf update 7 september '22)
  • Inderdaad. Ik zie het hier nu ook. Als ik zoek in http://tv.kpn.com krijg ik beide zoekresultaten, Pathé en Pluspakket, voor dezelfde film. In de zoekfunctie van TV+ krijg ik inderdaad alleen het zoekresultaat voor Pathé…

Voor de moderator die hier nog komt vet geplaatst.

Gids werkt weer als eerste dank u wel

Daar was ik nog niet gaan zoeken bij toegankelijkheid:-)

 

Ben benieuwd naar vraag 2 nog:-) 

We wachten af 

Groet

Mariella

 

Reputatie 7
Badge +17

Het zou inderdaad wel de bedoeling moeten zijn dat je ook binnen het Pluspakket kan zoeken. Want waarom voor een film betalen als je deze ook gratis kunt bekijken. We nemen de feedback mee naar het TV team! Hopelijk wordt dit snel opgelost.

Goedemorgen, het tv kastje heeft inmiddels een update gehad en heeft qua menu balk nu geen streepje meer onder het onderwerp maar een volledige selectie … maar nog steeds zoeken in alles is niet mogelijk…. heeft men daar al iets zinnigs over “willen” zeggen? 

groet en fijne dag

Mariëlla

Ik het 't even getest met een bepaalde film, @KPN4631 .

Bij Call me by your name krijg ik 2 resultaten: Pathé en Pluspakket. 

Waarschijnlijk staat de titel die jij zoekt niet het Pluspakket.

De film Killers probeer ik het telkens mee want die had ik via het Plus pakket gevonden … ik ga morgen kijken of die dan uit het plus pakket gehaald is . 

groet en fijne dag

Hmm. Staat er gewoon. @KPN4631 .

TV+ box; zoeken naar killers. Staat gewoon in het pluspakket. 

 

 

Reputatie 7

Ook in deTV+ app is het Pluspakket nog niet opgenomen. 😖

Zoek naar de film Killers geeft het onderstaande resultaat ...

... waarbij de film alleen via Prime Video aangeboden wordt.

 

ik kreeg idd (voor ik dit weer aanhaalde uiteraard) ook nog steeds alleen dan de prime video optie.

Ja ik krijg dan bovenin scherm films regel waar hij bij staat, maar is vervolgens betaald…. zoals ook wjb aanhaalt. Maar ik ga NOG een keer testen no problem… zodra ik weer in de buurt van mijn systemen thuis ben dan toch ;-) 

Reputatie 7

ik kreeg idd (voor ik dit weer aanhaalde uiteraard) ook nog steeds alleen dan de prime video optie.

Ja ik krijg dan bovenin scherm films regel waar hij bij staat, maar is vervolgens betaald…. zoals ook wjb aanhaalt. Maar ik ga NOG een keer testen no problem… zodra ik weer in de buurt van mijn systemen thuis ben dan toch ;-) 

Even voor de duidelijkheid, ervaar je dit issue op de TV+ Box of in de TV+ app op een telefoon of tablet?

Mijn screenshots komen uit de TV+ app op mijn Android tablet.

Wjb schreef: Mijn screenshots komen uit de TV+ app op mijn Android tablet.

En die van mij van de TV+ Box, DIW7022. Met afstandsbediening dus.

Want je hele beschrijving lijkt op de box te slaan. Je gebruikt steeds het woord ontvanger. 

Via de TV + app in smartphone en tablet komen er nog geen resultaten van  het pluspakket. Dat gaat nog komen. 

Die heeft dit symbool op je tablet/ smartphone. 

 

Via de ontvanger (s) krijg je wel resultaten uit het pluspakket. 

  • bij de vorige ontvangers kon je door de gids bladeren en kreeg je via een foto een preview van het programma … nu blijft de tv in de rechterbovenhoek zichtbaar en moet je dus doorklikken om te kijken of je die film niet toch al kent …. dus omslachtiger

Dit kun je uitzetten en weer veranderen naar dia.

Instellingen tandwiel- toegankelijkheid- onderbreek audio en video tijdens navigatie 'aan' zetten. 

gids was opgelost via u ook ;-) zie helemaal bovenaan! dat is nu al dik een maand prettiger werken ;-)

 

zoeken is idd op de box met afstandsbediening

zoeken is idd op de box met afstandsbediening

Dan moet je gewoon de pluspakket films ook krijgen (zie foto's). Hier wel tenminste. Dat dat niet werkte via de TV+ BOX is al maanden geleden getackeld.

Yes het werkt … er staan nu 2 versies van Killers … prime en plus pakket … maar maanden geleden opgelost klopt niet, want ik heb dit 2 maanden geleden aangekaart en toen was de reactie “oh ja idd wat vreemd dat moeten we zien op te lossen” ;-) 
dank zij een update hier werkt het nu wel en dat is super fijn …… bedankt en fijne dag 

zoekt hij binnen alles wat wij hebben aanstaan BEHALVE de gratis films via ons plus pakket

Je hebt gelijk. Voor mijn gevoel al maanden maar opgelost in de update van 26-28 maart j.l.

Tja, ik gebruik de zoekfunctie hoogst zelden.

hahahahhahahaha hier best vaak als je over een film hoort en denkt oh die moeten we weer eens kijken ….. 

Reageer