KPN voor jou

Terugblik: Kadootjes en extra's van KPN in 2023

  • 28 December 2023
  • 4 reacties
  • 225 keer bekeken
Terugblik: Kadootjes en extra's van KPN in 2023
Reputatie 7
Badge +19

Het is alweer december, dé tijd om terug te blikken op het afgelopen jaar. Een mooi moment om je mee te nemen in welke Kadootjes en extra's er zijn geweest in 2023. Omdat we blij met je zijn! Lees je mee?

 

Kadootje van KPN

Het Kadootje van KPN zijn leuke extra's, omdat we blij zijn met al onze trouwe klanten. Dit is elke maand weer een nieuwe verrassing. 

Januari

In januari kon je een maand gratis Fit at Home uitproberen. Lekker sporten met hulp van een Personal Trainer, en dat vanuit het comfort van je eigen huis.

Februari

In februari kon je genieten van vijf romantische valentijnsfilms!

Maart

Maart stond in het teken van nationale complimentendag. Het Kadootje was daarom een gratis Greetz kaart. Heb jij een geliefde of bekende verrast?

April

Er waren in april zelfs twee verrassingen. De eerste was de Zweedse misdaadserie Top Dog. Deze serie kon je de hele maand gratis kijken.

April en mei

Een zeer geliefd Kadootje die ook vorig jaar in de smaak viel: een koffiekadobon van koffievoordeel.nl. Echt een smaakvol kadootje, voor de koffieliefhebbers onder ons. 

Heb jij ook koffie besteld, en zo ja, welke?

Juni

Ook in juni waren er twee kadootjes: De eerste was een online lezing over internetcriminaliteit, door Maria Genova. 

Verder kon je meedoen aan een winactie: Tickets voor de wedstrijd tussen onze Oranjeleeuwinnen en België.

Juli en augustus

De maanden juli en augustus stonden in het teken van zomeruitjes. Je kon verschillende tickets winnen, voor bijvoorbeeld De Amsterdamse Zomer, en festivals zoals Solar en Mysteryland!

September

In september stonden er 5 nieuwe films voor je klaar, die je de hele maand gratis kon kijken.

 

KPN Voor Jou

In oktober is het Kadootje van KPN in een nieuw jasje gestoken en is het KPN Voor Jou geworden. Aan de leuke extra's voor jou als trouwe kant is niets veranderd!

Oktober

Oktober bracht een nieuwe online lezing: een webinar over kunstmatige intelligentie en internetcriminaliteit. 

November

In de maand november hadden we verschillende leuke extra's voor je. Storytel was nieuw bij KPN, en kon je daarom 3 maanden voor maar 1 euro per maand uitproberen. Verder waren er leuke acties op verschillende andere zenderpakketten.

Later in november was er nog een extra-extraatje: Tickets winnen voor het KPN x Netflix The Crown evenement in het Rijksmuseum, en kon je ook nog tickets voor Alain Clark winnen.

December

December is natuurlijk de feestmaand van het jaar. Daarom hebben we deze maand feestelijke kadootjes voor je, om jouw decembermaand nog gezelliger te maken:

  • gratis 5 GB extra voor mobiele klanten van KPN 
  • 10 gratis films om deze donkere maand fijn mee op de bank te kruipen
  • een online interactieve kookworkshop met Rudolph van Veen
  • een vraag-maar-raak spel
  • een gezellige party quiz
  • en ten slotte een Spotify feestdagen-playlist, want de feestdagen zijn niet af zonder muziek

 

Op naar leuke extra's in 2024

Ook in 2024 zullen we je elke maand weer meenemen in de extra's van KPN Voor Jou. Wat vond jij van de kadootjes en extra's het afgelopen jaar? Heb je vragen of suggesties? We horen ze graag!

Heb je alle extra's gezien het afgelopen jaar of heb je er een paar gemist? Van hoeveel extra's heb jij gebruik gemaakt? 💚

 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

 

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Een mooie opsomming.👍 Zelf heb ik er niet aan meegedaan, maar aan welke cadeaus heb je zelf meegedaan @Alexandra ? 

Reputatie 7
Badge +19

Ga je dit jaar wel meedoen @Noordzee? :) Ik laat de winacties natuurlijk schieten, en heb dankbaar gebruik gemaakt van het koffie kadootje, zo lekker 😁

Reputatie 7
Badge +28

Dat zal afhankelijk zijn van de actie's. Sportwedstrijden zijn wat mij betreft altijd leuk, maar een proefabonnement wat automatisch overgaat in een echt abonnement laat ik bewust aan me voorbijgaan. 

Reputatie 7
Badge +6

Mooi overzicht! 😉

 

Heb zelf alleen gedaan aan de koffie-actie. Die was echt top. En heb mijn collega's lekker jaloers gemaakt 😊 En uiteraard maak ik gebruik van de 5 GB extra. Wat een top-extraatje. Las zonet dat je er tot 31 januari 2024 gebruik van kunt maken. Heb tot nu toe 2 GB opgemaakt. Komende weken ga ik dus volop genieten van het restant!

 

Bedankt KPN 😘

Reageer