Vraag

Combivoordeel Entertainmentkorting staat niet op factuur!

  • 1 July 2023
  • 9 reacties
  • 110 keer bekeken

Badge

We hebben Netflix in mei gekoppeld bij mijnKPN omwille Combivoordeel met entertainmentkorting. De aanbieding was in mei actief. 

Deze €5 korting staat op prijsoverzicht bestelling vermeld. Bestelnummer kan ik via PB sturen? 

We betalen nu €5 teveel. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @pesu69 ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 5,00 euro korting vanwege Combivoordeel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Badge

Waar kan ik Netflix toevoegen bij ‘Internet’ op de pagina ‘Uw Voordelen’?

Voordelen van andere onderdelen zoals “Combivoordeel – Korting op Mobiel” staan er wel bij. 

Reputatie 7
Badge +28

OK, dan wordt het even bellen met 0800-0402.

Badge

Beetje jammer. Ik hoopte -als dove- dat verplichte telefoneren te kunnen vermijden. 

Reputatie 7
Badge +28

Ok @pesu69 ,

Wellicht is er wat anders mogelijk, gaat dan alleen wat langer duren. 

 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Badge

Het is aangepast in mijn forum profiel.

Reputatie 7
Badge +13

@pesu69 Dank je voor het invullen van je profiel. Ik heb voor de zekerheid alle voordelen nogmaals geactiveerd maar ik denk dat ik zie wat het probleem is. Je hebt een oud internetabonnement waar KPN Compleet op van toepassing is. Het Entertaintmentvoordeel is alleen van toepassing op KPN Hussel en latere abonnementen. Op dat abonnement zijn dan de KPN Compleet voorwaarden van toepassing. Ik zou je dan toch willen adviseren om even te bellen met 0800-0402, dan loopt een collega samen met je na. Je kan ook altijd even een kijkje nemen in ons artikel: KPN Combivoordelen.

Badge

Dank voor het uitzoeken, Remco.
Dan ben ik misleid door ontbreken van volledige informatie (voorwaarden) en had ik eigenlijk niet hoeven te upgraden. Van Netflix had ik al standalone abonnement, door het te koppelen aan KPN, zou ik €5 korting krijgen. Dat korting is peanuts voor KPN bij een totaalbedrag van €113 op basis van mijn woonadres. 

Bij mijn mobiel abonnement is KPN Hussel unlimited data van toepassing, zo staat het op mijn factuur d.d. 14-11-2020. Geldt dat Hussel dan ook al niet?

Reputatie 7
Badge +13

Wat ik zie op basis van de gegevens in jouw profiel helaas niet. Dat is een ouder abonnement en je hebt dus een mix van Hussel en niet Husselproducten. Het vaste abonnement in kwestie is ouder en niet een Hussel abonnement.