Beantwoord

Het delen van MB's lukt niet

  • 29 July 2023
  • 1 reactie
  • 12 keer bekeken

Ik heb exact hetzelfde probleem als Annxmariee. Ik probeer MB’s te delen via de MijnKPN app op mijn Android toestel. De telefoonnummers van mijn beide zonen staan in het combivoordeel venster onder producten en ik heb al meermaals geprobeerd het aanmeldingsformulier in te vullen maar krijg telkens het bericht terug dat het aanmelden niet gelukt is omdat mogelijk de nummers als zijn aangemeld. Niettemin kan ik in de MijnKPN app geen MB’s met hun delen (nieuwste versie van de app). Ik zou graag automatisch met hun iedere maand MB’s met hun delen.
Graag hulp gevraagd om dit voor elkaar te krijgen.
Bij voorbaat dank!!

Admin: afgesplitst van orginele topic

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 2 August 2023, 16:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Mengels67! Ik help je graag om te zien wat er mis gaat. 

Heb je in het verleden met de bundels wel data kunnen delen? 

Wil je verder eens kijken naar ons kennisbankartikel over MB's delen. Daar staan een aantal mogelijke oorzaken. 

Zo moet je bijvoorbeeld altijd zelf minimaal 50MB overhouden. Kan het zijn dat je een kleinere databundel hebt en dit niet over hebt na het delen?

Ook kan het bijvoorbeeld zijn dat je nog een oud Telfort abonnement hebt. Dan gelden voor je de oude Telfort voordelen. Je krijgt dan wel combivoordeel. Maar je kan geen data delen.