Beantwoord

Husselkorting niet verwerkt ondanks meerdere keren aanvragen

  • 1 September 2023
  • 7 reacties
  • 97 keer bekeken

Goedemiddag

 

ik krijg al sinds de start van mijn contract geen hussselkorting voor mijn mobiele telefoon.

Ik heb al meerdere keren het formulier ingevuld maar daar geeft die aan dat er een fout is opgetreden. Ik ook al 2 keer gebeld met de klantenservice daar gaven ze aan dat het gefixt was. Helaas tot nu toe nog steeds niet.

kan iemand mij wel helpen?:) en kunnen de gemiste maanden vergoed worden? 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 7 September 2023, 10:25

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Joostover, wat flauw zeg dat het allemaal zo moeizaam gaat met het koppelen 😑

Vanaf onze kant heb ik nu een poging gewaagd en dat lijkt gelukt te zijn. Kan je dat eens controleren?

Hi @Maja_ ,

 

inderdaad flauw;). Dank voor je hulp. Ik zie dat het nu wel gelukt is! 

Reputatie 7
Badge +20

Top @Joostover!

Je hebt het over ‘gemiste maanden’ maar ik zie dit abonnement pas een week actief staan, mis ik nu iets of heb jij een schrijffout gemaakt? 😅

Hoi @Maja_ ,

 

Ik heb dit abbonement al sinds 2022. Wel augustus 2022, misschien zie je het jaartal over het hoofd;p?

Zie hieronder ook een deel van het contract:

Kunnen de gemiste maanden vergoed worden?

Reputatie 7
Badge +20

Ah ja ik ben scheel blijkbaar, daar staat heet duidelijk 2022 en niet 2023, sorry 🤣

Dan ga ik een vergoeding doorvoeren voor het afgelopen jaar!

Haha kan gebeuren, dankjewel @Maja_ !

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan 😊

Reageer