Vraag

MB's delen, automatisch, datum is niet aan te passen

  • 5 June 2023
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Op dit moment ondervind ik het volgende probleem. 

Is de maand om dan zijn bij de kinderen de MB's op, of misschien niet op, maar dan zegt het kids abbo dat er een nieuwe maand begint en zijn de MB's die over zijn weg. 

Ik probeer dit automatisch in te laten gaan maar dat is ingesteld op de 5e. Dat betekend dus dat ik 5 dagen geen Mb's beschikbaar heb op dit account… dus doe je een handmatige 5gb toevoegen. Ook goed, maar wat blijkt, die is dan op de 5e van de maand ook weg… omdat ik de 5e automatisch heb uitgeschakeld. Wat een gedoe, KPN! 

Is de app niet zo te maken dat je gewoon de datum van ingang kan instellen bij het automatisch delen?

Hier is nu niet meer uit te komen, waarbij opgemerkt ik dus ook zo maar 5gb weggooi in 5 dagen tijd! 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Mb's die u deelt op de 5e van de maand zijn geldig tot en met de 4e van volgende maand. Zo zou het moeten zijn. Dat het abbonement van de kids start op de eerste van de maand zou niets uit moeten maken. 

Mogenlijk maken ze de mb's zelf op voor de eerste van de maand? Omdat ze dan denken dat ze nieuwe data krijgen? 

Wat u op de eerste deelt is op de 5de weg. Dat klopt. Dat hoort zo. Maar data delen op de eerste zou niet nodig moeten zijn. 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi Ossie, welkom op het forum!  Wat Nick zegt klopt inderdaad. Mocht het toch niet duidelijk zijn dan kun je altijd nog even een kijkje nemen in het artikel: MB's delen: hoe deel je MB's en wat als het niet lukt?