Beantwoord

MB's delen met mijn dochter lukt niet

  • 21 August 2022
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

Mijn dochter heeft sins vandaag abo nu wil mijn internet mbs delen met haar zie alleen mijn partner bij delen staan heb mijn dochter wel toegevoegd maar kan niet delenĀ 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 23 August 2022, 14:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

HalloĀ @Williamvan78, welkom.

Balen dat het niet lukt omĀ MB's te delen.Ā Controleer eerst of beide KPN Mobiel abonnementen op hetzelfde adres aangemeld zijn. Dit is een voorwaarde voorĀ KPN HusselvoordelenĀ enĀ KPN Compleet voordelen. ViaĀ de MijnKPN appĀ kun je dat gemakkelijkĀ controleren via Profiel ā†’Ā Abonnementen ā†’Ā Voordelen bekijken.

Staat dit goed, maar lukt MB's delen toch nog niet? Dan ben je waarschijnlijk nog niet aangemeld voor KPN Compleet en/of KPN Husselvoordelen.

Meld je dan snel aan voor KPN Husselvoordelen:

  1. Ga naarĀ onze website voor het aanmeldformulier.
  2. Scroll even naar beneden en vul jouw gegevens in.Ā Je kunt tot maximaal 10 telefoonnummers aanmelden voor 1 KPN huishouden.
  3. Vink ā€˜Ik ga akkoord met de voorwaardenā€™ aan. En klik op ā€˜Check aanmeldingā€™.
  4. Je krijgt van ons een bevestiging per sms/e-mail als jouw aanmelding klaar is.

Ā 

Lukt het hiermee niet? Dan kijk ik graag even met je mee.Ā Ik wil je vragenĀ je forumprofielĀ aan te vullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste 3 cijfers van jouw IBAN. Jouw mobiele nummer en IBAN kan je invullen onder ā€˜persoonlijke opmerkingenā€™. DeĀ gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?