Beantwoord

MB's delen werkt niet binnen het gezin

  • 8 September 2022
  • 3 reacties
  • 26 keer bekeken

Het lukt bij ons niet om MB's te delen binnen het gezin. Ik heb 2 contracten, heb ze allebei in de app toegevoegd, maar kan geen MB's delen.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 13 September 2022, 11:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @MB delen mobiel. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om MB's te delen. Ik neem aan dat je hebt geprobeerd om alle mobiele nummers aan te melden op deze pagina. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel, dus ik heb zojuist alle mobiele nummers voor je aangemeld. Wil je eens proberen om MB's te delen? Ik hoor graag van je of het nu wel lukt

Het is gelukt! Dank je wel!

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan!😊