Beantwoord

Airpods Actie, 100 euro korting

  • 23 July 2020
  • 37 reacties
  • 8402 keer bekeken

Goedemiddag, 

 

KPN heeft een actie lopen dat als je een iphone 11 koopt + hussel abonnement neemt je 100 euro korting krijgt op de airpods. 

Alleen dien je complete gegevens aan te leveren. 

Na 100 keer proberen is het me nog niet gelukt helaas! 

Ik krijg onderstaande melding, 

Er is geen 06-nummer behorende bij een KPN HUSSEL abonnement opgegeven/zichtbaar

 

Kunnen jullie specifiek aangeven welk document jullie nodig hebben en waar ik dit kan vinden? 

Ik ben nu inmiddel 4 dagen bezig en krijg steeds weer een afwijzing in de mail. 

 

Ik krijg er intussen nachtmerries van ;-)

icon

Beste antwoord door Noordzee 23 July 2020, 16:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

37 reacties

Allen, heb telefonisch contact gehad met consumercare. Ze habben een achterstand met het verwerken van de aanvragen. Zou deze week opgelost moeten zijn. In mijn geval kreeg ik wel meteen een bevestiging per email. Alle gegevens werden meteen geaccepteerd op het formulier. Nu even afwachten op een email met een link om de aankoop te kunnen voldoen.

Ik heb gisteren een Iphone SE 2020 gekocht (dus tussen 23 en 27 november, de periode die op ) en net het formulier via de link geprobeerd in te vullen (https://shop.kpn.com/mobiel/accessoires/apple/apple-airpods/white/) Allereerst kan je alleen maar kiezen voor Iphone 12 of 12 pro in het formulier (gek...), bovendien geeft het formulier nadat je alles met veel moeite geupload en ingevuld hebt doodleuk aan dat het buiten de actieperiode valt!!

Kan ik wellicht geholpen worden?

 

dank,

 

Sjoerd

 

 

Volgens mij is de actie alleen geldig voor iPhone 12, Pro en Pro Max

Reputatie 7
Badge +8

Volgens mij is de actie alleen geldig voor iPhone 12, Pro en Pro Max

De SE staat er ook bij dus het zou moeten werken 

Ow ok, maar dan zit je dus met de periode. Of was er na 8 November nog een actie?

Owja ik zie het al. Verlengd op de site maar niet op het formulier. Vreemd dit.

Reputatie 7
Badge +8

Denk dat het formulier niet klopt want het staat nu bij meerdere toestellen nog steeds erbij 

Sterker nog, de verkoopster in de winkel wees mij er gisteren zelfs op dat de actie geldig was, maar aanvragen lukt dus niet met dit formulier...

Ter info. Ik sprak vandaag iemand van de afdeling (duurde me ie wat te lang) Bleek dat ze mij al op 19 november een mail hadden gestuurd. Zat in mijn spam folder. Dus checken zou ik zeggen. In mijn ingestuurde document was het telefoonnummer niet zichtbaar dus moest ik nog even mijn contract nasturen. 

Reputatie 7
Badge +21

Er is op dit moment een Black Friday actie van 23 t/m 30 november voor de Airpods bij de iPhone 12 Mini, iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max of iPhone SE 

Op deze pagina kan je jezelf registreren https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0525

De eerdere twee acties zijn nu afgesloten. 

  •  16 oktober - 8 november 2020      bij een iPhone 12 of een iPhone 12 pro 
  •  6 november - 22 november 2020  bij een iPhone 12 Mini of een iPhone 12 Pro Max

Ik heb gisteren een Iphone SE 2020 gekocht (dus tussen 23 en 27 november, de periode die op ) en net het formulier via de link geprobeerd in te vullen (https://shop.kpn.com/mobiel/accessoires/apple/apple-airpods/white/) Allereerst kan je alleen maar kiezen voor Iphone 12 of 12 pro in het formulier (gek...), bovendien geeft het formulier nadat je alles met veel moeite geupload en ingevuld hebt doodleuk aan dat het buiten de actieperiode valt!!

Kan ik wellicht geholpen worden?

 

dank,

 

Sjoerd

 

 

Ik zou even bellen of mailen als ik jou was. 043-8800150 kpn@consumercare.info

Ik heb gisteren een Iphone SE 2020 gekocht (dus tussen 23 en 27 november, de periode die op ) en net het formulier via de link geprobeerd in te vullen (https://shop.kpn.com/mobiel/accessoires/apple/apple-airpods/white/) Allereerst kan je alleen maar kiezen voor Iphone 12 of 12 pro in het formulier (gek...), bovendien geeft het formulier nadat je alles met veel moeite geupload en ingevuld hebt doodleuk aan dat het buiten de actieperiode valt!!

Kan ik wellicht geholpen worden?

 

dank,

 

Sjoerd

 

 

Ik zou even bellen of mailen als ik jou was. 043-8800150 kpn@consumercare.info

Heb ik vandaag inderdaad gedaan Sawicki, en het is gelukt!

Blijkt dus dat je via het hoofdmenu de telefoon (In dit geval SE 2020)  moet kiezen alsof je deze wilt bekijken. Dan via die weg kan je ook een linkje naar de earpodactie aanklikken en dat linkje werkt wel, ik kreeg iig een bevestiging van ontvangst!