Beantwoord

Automatisch MB's delen

  • 4 April 2019
  • 40 reacties
  • 1973 keer bekeken

Ik heb inmiddels reactie! Het is bekend dat dit een grote wens van veel klanten is. Het staat dus min of meer op de planning, maar er is nog geen datum bekend wanneer dit gaat gebeuren. Het kan eind dit jaar zijn, maar ook volgend jaar.. Maar overall goed nieuws lijkt me :D

10 maanden geleden. Worden we aan het lijntje gehouden?

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Katana321 12 April 2022, 16:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

40 reacties

Ik snap dat je baalt. Ik zal de feedback meenemen. Wie weet komt het in de toekomst. 

Hallo Bart, het gaat er niet alleen om dat e.e.a. niet werkt zoals ik zou verwachten. De kern is dat ik in het telefonische advies op z’n minst niet goed ben geïnformeerd. Ik heb bewust een gesprek gehad met een adviseur om de wens en mogelijkheden te bespreken. Dit had genoemd moeten worden omdat het essentieel is voor de pakketkeuze !

Hallo @WilliamH en @Mariavanaf , vandaag een mail gehad om automatisch MB’’s delen te testen,het komt er dus aan.

 

Hallo @WilliamH en @Mariavanaf , vandaag een mail gehad om automatisch MB’’s delen te testen,het komt er dus aan.

 

Mooi, daar doe ik graag aan mee, bovendien is testen mijn vakgebied.

Badge +19

Hallo @WilliamH en @Mariavanaf , vandaag een mail gehad om automatisch MB’’s delen te testen,het komt er dus aan.

 

Dan zal de volgende mail de prijsverhoging aankondigen. 😂

Goed nieuws van KPN ontvangen. Ik doe uiteraard aan de test mee. Zo bewijst een forum toch weer zijn nut.

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie ook dat er in de nieuwsbrief om testers gevraagd wordt. Geef je dus op. 

Reputatie 7
Badge +7

Ik zie ook dat er in de nieuwsbrief om testers gevraagd wordt. Geef je dus op. 

@Fref47 Er komt binnenkort een mail waarna je je kunt opgeven.

Reputatie 7
Badge +20

Die staat in de nieuwsbrief van afgelopen week. 

Test?

Ik kreeg onlangs een update van de MijnKPN app.

Bij openen werd als één van de verbeterpunten vermeld: makkelijker MB's delen. 

Dus wat test. Het lijkt al ingevoerd.

Heb er hier met één mobiel abo natuurlijk niks aan…. 😁

Reputatie 7
Badge +7

Ik vraag mij af of @Bart_Z  het bij het juiste eind heeft. Volgens mij zijn de nieuwsbrief en de bewuste mail 2 verschillende dingen. 

Reputatie 7
Badge +7

Ik vraag mij af of @Bart_Z  het bij het juiste eind heeft. Volgens mij zijn de nieuwsbrief en de bewuste mail 2 verschillende dingen. 

Ik heb de betreffende nieuwsbrief toch nog kunnen vinden. In die nieuwsbrief kun je klikken op “Ik doe mee". Als je daarop geklikt hebt, ben je nog niet aangemeld maar kom je uit op deze pagina

En daar staat toch echt: 

Leuk dat je automatisch MB's delen wil testen. Halverwege april sturen we je een e-mail met uitleg over hoe je de MijnKPN app kan downloaden en hoe je meedoet. Hieronder lees je alvast hoe automatisch MB’s delen straks werkt. 

Reputatie 7
Badge +20

Je hebt gelijk. Die had ik niet helemaal scherp. 

Reputatie 7
Badge +7

Heb zojuist dit gepost in een ander topic: https://forum.kpn.com/kpn-voordeel-hussel-compleet-91/eindelijk-automatisch-mb-s-delen-562948?postid=1507534#post1507534

Reputatie 3
Badge

Je kunt je hier opgeven om mee te testen: https://marketing.kpn.com/optiext/optiextension.dll?ID=ehGeCqhhYsWmP%2BAvZY1P8x4VmuKrdwFhIrxCW09aRfaAwUfBLkB672kbZKGNwFPrcZ3kFozwWMERgTvG%2BMCUcxx7GxcYef 

Reputatie 7
Badge +20

Wij hebben ook een topic waar we het Automatisch delen van MB's onder de aandacht brengen.