Beantwoord

Bestelde toestel blijkt niet op voorraad

  • 29 March 2023
  • 29 reacties
  • 430 keer bekeken

Ik zit in eenzelfde situatie, heb verlengt vanwege dit toestel, echter zit nu aan een duurder abonnement vast en het is onduidelijk wanneer ik mijn toestel krijg. Dit terwijl ik hem op de eerste de beste webshop kan bestellen: voor 9 uur is morgen in huis!! De telefoons zijn er dus wel… Dan heb je volgens mij de bedrijfsprocessen niet op orde KPN!

 

KPN medewerker zei bij het bestellen dat hij waarschijnlijk de dag erna geleverd zou worden.. Dat vond ik heel snel en snap ook dat dat niet altijd lukt, maar nu heb ik geen flauw idee wanneer hij binnen komt..  Stomme is dat ik best even kan wachten als ik maar weet hoelang, maar nu wordt ik gek van de onduidelijkheid!!

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door dhavincy 13 April 2023, 15:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Ik heb ook een mailtje ontvangen waarin Recommerce hetzelfde aangeeft. Nu nog even afwachten op de daadwerkelijke uitbetaling.. houd je op de hoogte 😉

Reputatie 7
Badge +20

Ah top, hoor het graag als het er eindelijk echt bij op staat 😁

Hoi @Maja_ 

 

Het geld is eindelijk binnen hoor 😃

 

Gelukkig heeft het maar 3 maanden geduurd 😒

Hopelijk kan KPN het de volgende keer beter organiseren…!

 

Jij in ieder geval bedankt voor je hulp 👍🏻

Reputatie 7
Badge +20

Jeuh, eindelijk!!!

Dit was ook wel even een beetje een drama, alles bij elkaar 😬

Gelukkig klopt het ‘de aanhouder wint’ gezegde, maar jeetje wat een onduidelijk gedoe zeg. Ik ben blij dat ik je er mee heb kunnen helpen!