Beantwoord

Contract afgelopen, langer dan 24 maanden doorbetaald voor toestel

  • 31 January 2019
  • 1 reactie
  • 216 keer bekeken

In mijn geval had ik een 24 maanden contract (KPN 2014 Alles-in-1 Mobiel Standaard HS3) die op 21-12-2016 verlopen is. Ik heb vanaf die tijd, tot heden, het bedrag van het toestel doorbetaald. Nu wil ik een nieuw mobiel uitkiezen, met de vraag of ik het dus kan verlengen en het geld voor al die jaren terug kan krijgen.

Ik hoop snel van jullie te horen!

Admin:afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 1 February 2019, 12:04

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Dag @Sauriya Goed dat je je bij ons meldt, hier op het Forum. Het is zeker niet de bedoeling dat je langer dan 24 maanden doorbetaald voor je toestel. Tegenwoordig zal dit ook niet meer gebeuren. Bij onze huidige abonnementen zijn de kosten voor het toestel en je abonnement uit elkaar getrokken en als je toestel is afbetaald verdwijnen deze kosten van je factuur. Bij onze oudere abonnementen werden alle kosten samen berekend en kan het gebeuren dat je dus ook langer doorbetaalt voor je toestel. Dat kunnen we natuurlijk voor je oplossen.

Je hebt je gegevens al vermeld in je profiel en ik heb dit doorgeven aan een achterliggende afdeling. Deze zal je benaderen voor een oplossing én je kunt direct een eventuele verlenging bespreken. Binnen enkele dagen zal mijn collega je bellen.

Reageer