Beantwoord

GPRS instellen prepaid

  • 19 July 2018
  • 230 reacties
  • 22349 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

230 reacties

Beste Susan, zou u mij ook kunnen helpen, ik heb het zelfde probleem.

Mvg, Paul
hallo ik heb soort gelijke problemen....in een telefoon doet ie het prima maar in het gps horloge voor kind niet...
Reputatie 7
Badge +21
@Paul1604, bij jou staat prepaid internet inmiddels ingesteld. Werkt het nu wel?

@BramVisser, ik heb bij jouw 06-nummer de APN instellingen gewijzigd. Wil je controleren of dit geholpen heeft?
ja het werkt tnx! super voor de snelle reactie
Goedemorgen, ik ervaar het zelfde probleem met de gps tracker van mijn zoontje ik heb de instellingen al op 2g gezet wilt u voor mij ook de juiste apn instellingen erop zetten bedankt alvast

mvg
Reputatie 7
Badge +21
@A36, ik kijk graag voor je! Zou je dan in ieder geval het 06-nummer en simkaartnummer willen noteren bij persoonlijke opmerkingen in je Forum profiel en aan kunnen geven wanneer je dit gedaan hebt?
@A36, ik kijk graag voor je! Zou je dan in ieder geval het 06-nummer en simkaartnummer willen noteren bij persoonlijke opmerkingen in je Forum profiel en aan kunnen geven wanneer je dit gedaan hebt?


Bedankt heb het genoteerd. Mvg

@A36, ik kijk graag voor je! Zou je dan in ieder geval het 06-nummer en simkaartnummer willen noteren bij persoonlijke opmerkingen in je Forum profiel en aan kunnen geven wanneer je dit gedaan hebt?
Bedankt heb het genoteerd. Mvg

Had u de instellingen nog kunnen aanpassen. Ik heb neg geprobeerd maar het horloge maakt nog geen connectie
Reputatie 7
Badge +21
@A36 nog niet, maar nu wel! Zou je het nogmaals willen testen? 😉
@A36 nog niet, maar nu wel! Zou je het nogmaals willen testen? ;)
bedankt maar helaas werkt het niet horloge nog steeds in china😳
Reputatie 7
Badge +21
@A36 hmm dat is jammer! Dan zijn mijn trucjes ook op helaas.. Je hebt hem wel even opnieuw opgestart of even de simkaart eruit gehaald en er weer in gedaan?
Hallo , ik heb het zelfde probleem met mijn Sim card. Kunt u ook zelfde verandering doorvoeren?
bvd alwin
Badge
Ik heb ook dit probleem. Zou je alsjeblieft kunnen helpen? Nummer staat in mijn profiel. Als deze is gefixt heb ik nog een nummer.
Reputatie 7
Badge +21
@Alwin72 op 9 september zijn je instellingen aangepast, klopt dat? Werkt het nu wel?

@MartijnVrie dankjewel. Voor het ingevulde 06-nummer heb ik de instellingen aangepast. Wil je controleren, na een eventuele herstart van het apparaat, of het werkt?
Badge
Thanks Susan, maar het werkt helaas nog niet. Wat kan ik doen?
Beste Susan, heb hier hetzelfde issue, card niet herkend op kids horloge met prepaid card. Nummer en simkaart nr staan bij persoonlijke opmerkingen bij profiel,.

Dank,
Anne
Badge
Hoi Susan

zou je ook de apn instelling van mijn prepaid sim kaart kunnen aanpassen?

gr
eric
Reputatie 7
Badge +21
@MartijnVrie, dan even nog de handleiding erbij pakken. Je hebt hem wel opnieuw opgestart of even uit het apparaat gehaald?

@AnneDl, ik heb voor jou de APN instellingen aangepast. Wil je eens kijken of het heeft geholpen?

@Enrico1999, ik ontvang graag het 06-nummer en simkaartnummer zodat ik het voor je kan proberen! Deze kan je toevoegen aan je Forum profiel bij persoonlijke opmerkingen.
Bbeste susan of collega,
Zouden jullie bovenstaand ook voor mij kunnen doen??
Jeetje hier nog 1 met dit probleem .... zou je het ook kunnen aanpassen voor ons ? Nummer staat in de persoonlijke opmerkingen....

je hebt het er maar druk mee 😉
Reputatie 7
Badge +21
@Rs77 en @Wieggie, geen probleem! 🙂 Ik heb het voor beide aangepast, willen jullie controleren of dit heeft geholpen?
@Rs77 en @Wieggie, geen probleem! 🙂 Ik heb het voor beide aangepast, willen jullie controleren of dit heeft geholpen?
het heeft zeker geholpen! bedankt!!
Badge
Hi Susan,

het telefoonnr staat in in de persoonlijke opmerkingen, zou je het ook voor mij kunnen aanpassen?

gr
eric
Beste KPN,

Ook ik ben aan de slag gegaan met een gps tracker. Zou je willen kijken of mijn sim ook ingesteld kan worden voor 2G? Ik heb de APN als het goed is al aangepast. Hartelijk dank
Reputatie 7
Badge +21
@Mmmmike, de instellingen stonden nog niet op prepaidinternet. Inmiddels wel! 🙂 Zou je het nu eens willen testen?

Het instellen van 2G dien je zelf in het apparaat of in een toestel te regelen.