Beantwoord

GPRS instellen prepaid

  • 19 July 2018
  • 230 reacties
  • 22349 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

230 reacties

Kan je dat voor mij ook doen die apn instellingen wijzigen? 

Reputatie 7
Badge +20

Geen probleem @Sorayafav. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Hier ook zelfde probleem hoop dat het hiedmee is op te lossen info staat in profiel

Reputatie 7
Badge +20

@dendanny ik heb m ook voor jou aangezet!

Goedemiddag,

 

Mijn Prepaidkaart werkt niet adequaat in het hotrloge van mijn kind.

APN is waarschijnlijk niet juist. En GPRS doet het niet. 

kunnen jullie mijn prepaidkaart zo instellen dat hij de locatie kan laten zien via gprs en de juiste APN instellen?

Badge

Hoi, zou het bij mij ook gewijzigd kunnen worden?

Reputatie 7
Badge +20

@Os17 ik heb hem bij jou aangezet!

@Db999  bij jou stond hij al aan!

Badge

Bedankt voor het kijken!

mijn kaartje stond blijkbaar ook niet op 2g.

dat heb ik net gedaan maar nog heb ik geen internet op de smartwatch. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie dat je hier ook een eigen topic voor aangemaakt hebt. Ik help je daar even verder!

Ik zit mee te lezen en ben eerlijk gezegd blij dat ik niet de enige ben met dit probleem. Maar vervelend is het wel. Zou je de instellingen van mijn prepaid telefoonnummer ook anders kunnen instellen? Hij kan geen netwerk maken geeft ie aan in de app. Alvast heel erg bedankt. Nummer staat in de opmerkingen 

Reputatie 7
Badge +20

@SanneK88 ook bij jou heb ik de prepaidinternet APN aangezet!

Hoi, zou je voor mij prepaid internet APN ook willen instellen? Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Lena81, ik heb m aangezet!

Top! Bedankt:) ik heb het telefoonnummer aangepast in mijn profiel. Kan dit nummer ook aangezet worden?

Reputatie 7
Badge +20

​̶ ̶I̶k̶ ̶h̶a̶d̶ ̶h̶e̶t̶ ̶w̶o̶e̶n̶s̶d̶a̶g̶ ̶a̶l̶ ̶v̶o̶o̶r̶ ̶j̶e̶ ̶a̶a̶n̶g̶e̶z̶e̶t̶ ̶@̶L̶e̶n̶a̶8̶1̶,̶ ̶a̶l̶s̶ ̶j̶e̶ ̶n̶u̶ ̶d̶e̶ ̶A̶P̶N̶ ̶P̶r̶e̶p̶a̶i̶d̶i̶n̶t̶e̶r̶n̶e̶t̶ ̶i̶n̶s̶t̶e̶l̶t̶ ̶o̶p̶ ̶j̶o̶u̶w̶ ̶a̶p̶p̶a̶r̶a̶a̶t̶ ̶m̶o̶e̶t̶ ̶h̶e̶t̶ ̶w̶e̶r̶k̶e̶n̶!̶ ̶ ̶​̶

*edit: ik had niet goed gekeken denk ik, ik heb hem zojuist alsnog aangezet!

​̶ ̶I̶k̶ ̶h̶a̶d̶ ̶h̶e̶t̶ ̶w̶o̶e̶n̶s̶d̶a̶g̶ ̶a̶l̶ ̶v̶o̶o̶r̶ ̶j̶e̶ ̶a̶a̶n̶g̶e̶z̶e̶t̶ ̶@̶L̶e̶n̶a̶8̶1̶,̶ ̶a̶l̶s̶ ̶j̶e̶ ̶n̶u̶ ̶d̶e̶ ̶A̶P̶N̶ ̶P̶r̶e̶p̶a̶i̶d̶i̶n̶t̶e̶r̶n̶e̶t̶ ̶i̶n̶s̶t̶e̶l̶t̶ ̶o̶p̶ ̶j̶o̶u̶w̶ ̶a̶p̶p̶a̶r̶a̶a̶t̶ ̶m̶o̶e̶t̶ ̶h̶e̶t̶ ̶w̶e̶r̶k̶e̶n̶!̶ ̶ ̶​̶

*edit: ik had niet goed gekeken denk ik, ik heb hem zojuist alsnog aangezet!

Bedankt😄

Hallo,

Ook ik krijg helaas geen contact met mijn GPS tracker gebruik makend van een prepaid kaart. Graag ook voor mij ook de APN instellingen wijzigen. De sim-gegevens staan in mijn profiel.

Alvast hartelijke dank!

Hallo Thomas,

Ik heb weer een telefoonnummer aangepast in mijn profiel. Zou deze ook aangezet kunnen worden? Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

@Lena81 :thumbsup: aangezet!

Hoi Thomas zou je voor mij ook de APN instellingen kunnen aanpassen zodat we de sim in een smartwatch kunnen gebruiken?

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Gift, ik heb m aangezet!

Goedemorgen, Zou het mogelijk zijn om bij mij ook de APN gegevens in te stellen. In prive gegevens staat de info van het prepaid kaartje

 

Reputatie 7
Badge +20

@pietchrista aangezet!

Hoi @Thomas ,

Helaas heeft het aanpassen van de APN instellingen niet geholpen. Ik gebruik de simkaart in een smartwatch voor kinderen die werkt met de app SE Tracker. Heb je nog andere ideeen hoe we het netwerk aan de praat krijgen op het horloge (op een telefoon werkt het). Kan het zijn dat de simkaart het 2g netwerk niet ondersteunt? 

 

Groeten,

Gift

Reputatie 7
Badge +20

@Gift Je kunt daar het beste even een nieuw topic voor aanmaken. Met deze simkaart moet dat wel kunnen werken!