Beantwoord

hussel duurder

  • 26 January 2020
  • 28 reacties
  • 941 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

28 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ja, met een dergelijke abonnementsverdeling kan ik me die keus voorstellen. Jammer voor ons, maar in jouw geval de betere optie. Voor ons is het ook goed dat we verder beide kanten van de medaille binnenkrijgen aan feedback. Zowel klanten die blij zijn met Hussel als klanten zoals jij waar het niet uit kan. Dat is informatie die we ook weer verder kunnen gebruiken om ons aanbod te tweaken.

 

Voor de volledigheid (en omdat ik uiteindelijk wel als KPN medewerker hier zit :grin:): heb je overwogen om met je vaste abonnement naar ons over te stappen? Dan krijg je wel de Husselkorting op de mobiele abonnementen. Afhankelijk van welk abonnement je kiest is dat €5 of €7,50 per abonnement.  

Reputatie 2

Heb net mijn netwerk op orde. Voldoet en tevreden over ook zin zin om alle cai te vervangen door rj45. En op verschillende plaatsen kpn tv via wifi gezien.haperingen bij datadip. En waarom iets goeds veranderen al ik ook de bottleneck kan veranderen.(mobiel kpn). Begrijp je knipoog omkpn internet te pakken en in ieder geval bedankt voor de optie mededeling. Maar heb nog ff tijd. Misschien dat kpn directie op tijd wakker wordt.

Het gaat je goed...

Reputatie 7
Badge +30

Helemaal prima, jij bedankt voor de feedback!