iPhone 11; bestellen en levering. Als eerste besteld = als eerste in huis

  • 13 September 2019
  • 393 reacties
  • 24609 keer bekeken
iPhone 11; bestellen en levering. Als eerste besteld = als eerste in huis

Toon eerste bericht

393 reacties

Gewoon een beetje logisch nadenken.

Niets mis met logisch nadenken.

Ik verlang dan wel dat ze de logistiek op orde hebben. Wanneer een telefoon tijdelijk niet leverbaar is, moet het tijdelijk ook niet mogelijk zijn om een bezorgafspraak te plannen. Een leverdatum hoort pas beschikbaar te komen wanneer er voorraad is.

Gewoon een beetje logisch nadenken.Niets mis met logisch nadenken.

Ik verlang dan wel dat ze de logistiek op orde hebben. Wanneer een telefoon tijdelijk niet leverbaar is, moet het tijdelijk ook niet mogelijk zijn om een bezorgafspraak te plannen. Een leverdatum hoort pas beschikbaar te komen wanneer er voorraad is.


Niet aangeven dat ie leverbaar is helpt ook met verwachtingsmanagement 😅


Gewoon een beetje logisch nadenken.Niets mis met logisch nadenken.

Ik verlang dan wel dat ze de logistiek op orde hebben. Wanneer een telefoon tijdelijk niet leverbaar is, moet het tijdelijk ook niet mogelijk zijn om een bezorgafspraak te plannen. Een leverdatum hoort pas beschikbaar te komen wanneer er voorraad is.
Niet aangeven dat ie leverbaar is helpt ook met verwachtingsmanagement 😅

Gewoon een beetje logisch nadenken.Niets mis met logisch nadenken.

Ik verlang dan wel dat ze de logistiek op orde hebben. Wanneer een telefoon tijdelijk niet leverbaar is, moet het tijdelijk ook niet mogelijk zijn om een bezorgafspraak te plannen. Een leverdatum hoort pas beschikbaar te komen wanneer er voorraad is.
Niet aangeven dat ie leverbaar is helpt ook met verwachtingsmanagement 😅



Dus logisch nadenken als ze dat gaan doen is de kans er dat je overstapt. (Nu ook hoor, maar kleiner)

En ja klopt is foute informatie verkopen maar zo gaat het ook bij T mobile & Vodafone. 😖
Ik heb afgelopen zaterdag de Iphone 11 zwart 64gb besteld. Er stond voor 23:59 besteld morgen in huis. Dus zou denken dat het dan vandaag wordt bezorgd. Krijg nu ineens een bericht dat hij niet op voorraad is tijdelijk. Op de site staat nog steeds voor 23:59 besteld morgen in huis.

iemand die hier een antwoord op heeft?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ik heb zojuist de iPhone 11 besteld. In het overzicht stond dat binnen 3-5 werkdagen geleverd gaat worden. Daarna krijg ik een mail dat er geen voorraad is. En nu ik dit lees weet ik wel bijna zeker dat ik mijn telefoon niet ga krijgen binnen 5 werkdagen.
@kpn waarom vermelden jullie niet gewoon dat de levertijd onbekend is?!
Reputatie 7
Badge +21
@Bjorn571 klopt inderdaad. Dat is helaas niet zo, omdat er veel vraag naar is. Uiteraard baal ik er ook van dat de levertijd nog niet is aangepast op de website. Ik maak er nog eens melding van, hopelijk gaat het aangepast worden.
@Bjorn571 klopt inderdaad. Dat is helaas niet zo, omdat er veel vraag naar is. Uiteraard baal ik er ook van dat de levertijd nog niet is aangepast op de website. Ik maak er nog eens melding van, hopelijk gaat het aangepast worden.
@Susan_ wanneer kun je de Iphone 11 64GB black dan wel verwachten?
Mijn dochter heeft afgelopen weekend een iPhone 11 Black besteld. Via mijnkpn.com! Bij het bestellen wordt heel duidelijk vermeld " in voorraad". Het verbaast mij dan ook ten zeerste dat KPN daarna doodleuk vermeld dat de iPhone tijdelijk niet leverbaar is. Beste KPN, dat is misleidend en in mijn ogen consumentenbedrog. Wel of geen grote vraag naar een product, kom je belofte na en lever uit voorraad zoals je op de site aan geeft of geef van te voren aan dat het product tijdelijk niet leverbaar is. Dat biedt de consument dan zelf een keuze!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Welk toestel heb je besteld @Roel2008? Deze modellen zijn op dit moment niet op voorraad:

Verwachten we binnen een week:
iPhone 11 64GB (yellow, purple, black), 128GB (yellow)
iPhone 11 Pro 256GB (silver), 512GB (midnight green)

Verwachten we later:
iPhone 11 Pro 64GB (space grey, silver, gold, midnight green), 256GB (space grey, midnight green), 512GB (space grey)
iPhone 11 Pro Max 64GB (space grey, silver, gold, midnight green), 256GB (space grey, silver, gold, midnight green), 512GB (space grey)

Eind september krijgen we een nieuwe voorraad. Zodra we weten wanneer jouw toestel kan worden geleverd ontvang je daarover een persoonlijk bericht.

Hallo Joran,

Ik zie de Iphone 11 64GB white niet in dit rijtje staan. Wat is de status van deze telefoon?
Reputatie 7
Badge +25

@Bjorn571 klopt inderdaad. Dat is helaas niet zo, omdat er veel vraag naar is. Uiteraard baal ik er ook van dat de levertijd nog niet is aangepast op de website. Ik maak er nog eens melding van, hopelijk gaat het aangepast worden.@Susan_ wanneer kun je de Iphone 11 64GB black dan wel verwachten?

Er is schaarste, en de indicatie is "eind september". Niet zo erg als vele Pro's gelukkig. Bij jou @Ed60 gaat het ook om 64GB?


Welk toestel heb je besteld @Roel2008? Deze modellen zijn op dit moment niet op voorraad:

Verwachten we binnen een week:
iPhone 11 64GB (yellow, purple, black), 128GB (yellow)
iPhone 11 Pro 256GB (silver), 512GB (midnight green)

Verwachten we later:
iPhone 11 Pro 64GB (space grey, silver, gold, midnight green), 256GB (space grey, midnight green), 512GB (space grey)
iPhone 11 Pro Max 64GB (space grey, silver, gold, midnight green), 256GB (space grey, silver, gold, midnight green), 512GB (space grey)

Eind september krijgen we een nieuwe voorraad. Zodra we weten wanneer jouw toestel kan worden geleverd ontvang je daarover een persoonlijk bericht.
Hallo Joran,

Ik zie de Iphone 11 64GB white niet in dit rijtje staan. Wat is de status van deze telefoon?

Die white staat op ongeveer 5 werkdagen.

Houd natuurlijk ook goed de orderstatus in de gaten.

Die white staat op ongeveer 5 werkdagen. Houd natuurlijk ook goed de orderstatus in de gaten.

Bij de orderstatus staat wel dat deze niet op voorraad is. Maar ik kan uit gaan van ongeveer 5 werkdagen?
Wanneer komt de Iphone 11 purple 128gb weer in voorraad? Staat namelijk niet in het lijstje hierboven die vernoemd staat. Bij mij stond er ook volgende dag geleverd maar is niet op voorraad zegt KPN.
Reputatie 7
Badge +28
@Todero: Ga ik wel vanuit, ik zie geen voorraadproblemen met de Iphone 11 64GB white. Het wachten is alleen tot we de volgende batch krijgen aangeleverd.

@MarinaWeber: Het lijkt snel te zijn gegaan met dat model. Die staat nu op oktober 😞 Ik hoop dat we volgende week een exacte datum kunnen doorgeven.
Ik ben benieuwd naar de status van mijn iPhone 11 128GB, Black bestelling.

In de reactie van een moderator op dit forum lees ik dat het heel gek is dat ik ‘m nog niet heb ontvangen. De koerier wekte een soortgelijke indruk, maar lijkt de toezegging om terug te bellen vergeten.

Op de pagina ‘Mijn Bestelling’ is de status ‘Afgerond’ afgevinkt en lees ik dat ‘De bestelling wordt afgehandeld in ons magazijn’.

Ik heb andere beelden bij een ordentelijke afronding van mijn bestelling. Drie niet nagekomen bezorgafspraken op rij, geen voor mij zichtbare activiteit bij KPN en/of de koerier. Het voelt alsof ik me heb ingeschreven voor het dieet ‘wachten tot je een ons weegt’.
Reputatie 7
Badge +30
@Bordspeler2019 sorry voor de late reactie van onze kant. We hebben je vorige bericht volgens mij over het hoofd gezien. Ik heb navraag gedaan bij de logistieke afdeling. Ik denk namelijk ook dat het niet goed gaat. Dat we de levertijd die op de website staat niet halen, dat is één punt, maar als er een afleverafspraak is gemaakt, moet er gewoon een iPhone voor jou zijn. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen hierover.
@Bordspeler2019 sorry voor de late reactie van onze kant. We hebben je vorige bericht volgens mij over het hoofd gezien. Ik heb navraag gedaan bij de logistieke afdeling. Ik denk namelijk ook dat het niet goed gaat. Dat we de levertijd die op de website staat niet halen, dat is één punt, maar als er een afleverafspraak is gemaakt, moet er gewoon een iPhone voor jou zijn. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen hierover.

Dank voor jouw reactie. Ik kijk met vertrouwen uit naar het vervolg.
Hi, vraagje!

wanneer wordt de KPN bevoorraad? Ik wacht nu bijna een week.. en vraag me af hoe lang dit nog kan gaan duren!
ik heb een iPhone 11 pro midnightgreen 256gb besteld!
Reputatie 7
Badge +30
Wij weten dat zelf ook niet specifiek! Hierboven staat wel wanneer we ongeveer nieuwe voorraden verwachten, maar wanneer precies is niet bekend. Ook weten we niet welke hoeveelheden we binnenkrijgen en daarmee dus ook niet of die van jou er dan bij zit 😞. Je krijgt een orderupdate zodra er een iPhone voor jou beschikbaar is!
Hi, vraagje!

wanneer wordt de KPN bevoorraad? Ik wacht nu bijna een week.. en vraag me af hoe lang dit nog kan gaan duren!
ik heb een iPhone 11 pro midnightgreen 256gb besteld!


ik de 13e dus duurt nog wel even... wel de 64gb maar sowieso nog 2+weken.
Wij weten dat zelf ook niet specifiek! Hierboven staat wel wanneer we ongeveer nieuwe voorraden verwachten, maar wanneer precies is niet bekend. Ook weten we niet welke hoeveelheden we binnenkrijgen en daarmee dus ook niet of die van jou er dan bij zit 😞. Je krijgt een orderupdate zodra er een iPhone voor jou beschikbaar is!

Ah shit! Hoe zit het dan verder met betaling, wordt die wel op de eerst volgende factuur verrekent enz.?
Reputatie 7
Badge +25

Wij weten dat zelf ook niet specifiek! Hierboven staat wel wanneer we ongeveer nieuwe voorraden verwachten, maar wanneer precies is niet bekend. Ook weten we niet welke hoeveelheden we binnenkrijgen en daarmee dus ook niet of die van jou er dan bij zit 😞. Je krijgt een orderupdate zodra er een iPhone voor jou beschikbaar is!
Ah shit! Hoe zit het dan verder met betaling, wordt die wel op de eerst volgende factuur verrekent enz.?

Shit inderdaad. Ja, daarin zal verder niets wijzigen.

Ja, daarin zal verder niets wijzigen.


@Paul_ dus als ik je goed begrijp word ondanks dat jullie nog eigenlijk helemaal geen zicht hebben in wanneer jullie de toestellen daadwerkelijk kunnen uitleveren, toch al de (bij)betaling voor dit toestel op de eerstvolgende factuur berekend?

Toen ik mijn bestelling plaatste werd er een levertijd van 3-5 werkdagen vermeld, nu is de indicatie medio oktober, maar als ik de berichten hier lees is het ook maar de vraag of ik dan een toestel geleverd krijg.

Ik vind het geen probleem om 1 of 2 weken eerder te betalen, maar is het niet vreemd als jullie het bedrag wel al factureren, maar toch niet blijken te kunnen leveren op de eerder genoemde termijn?
Reputatie 7
Badge +25
Het klopt inderdaad. Ook als de exacte leverdatum nog niet bekend is, omdat er schaarste is op de nieuwe iPhones, zal de betaling wel gewoon plaatsvinden.

Afgezien van dat is het natuurlijk flink balen van die levertijd, en de verkeerde verwachting die je door ons hebt gekregen..
Hahah hou maar op 13e besteld krijg nu bericht! ik zit niet bij de 2e levering. 😂😂

hopen op Januari 2020 ergens 😂!!

Ja, daarin zal verder niets wijzigen.@Paul_ dus als ik je goed begrijp word ondanks dat jullie nog eigenlijk helemaal geen zicht hebben in wanneer jullie de toestellen daadwerkelijk kunnen uitleveren, toch al de (bij)betaling voor dit toestel op de eerstvolgende factuur berekend?

Toen ik mijn bestelling plaatste werd er een levertijd van 3-5 werkdagen vermeld, nu is de indicatie medio oktober, maar als ik de berichten hier lees is het ook maar de vraag of ik dan een toestel geleverd krijg.

Ik vind het geen probleem om 1 of 2 weken eerder te betalen, maar is het niet vreemd als jullie het bedrag wel al factureren, maar toch niet blijken te kunnen leveren op de eerder genoemde termijn?


Krijg net weer vaag bericht Van KPN dat m’n bestelling niet geleverd kan worden. KPN heeft geen flauw idee of en wanneer er weer geleverd wordt. Zolang hier geen duidelijkheid over is, lijkt betalen me dan ook niet aan de orde. Ik ben dan ook van plan de automatische incasso te storneren.

Reageer