Beantwoord

iPhone doorschakelen, uitschakelen lukt niet

  • 18 June 2023
  • 30 reacties
  • 1896 keer bekeken

Ik heb vrijdag m’n telefoon door geschakeld. 
maar er afhalen lukt niet.  Het wieltje blijft draaien. 
nu is het wel gelukt via de codes, maar alsnog staat in beeld wel dat m’n telefoon is doorgeschakeld en bij instelling blijft het draaien…

icon

Beste antwoord door GeSp 14 March 2024, 14:02

Bekijk origineel

30 reacties

Gelukt! Bedankt.

Aangezien het een werk telefoon betreft ben ik tevens met it afdeling van m’n werk aan de slag gegaan. Nieuwe sim kaart heeft het voor nu opgelost…

Reputatie 7
Badge +12

Aangezien het een werk telefoon betreft ben ik tevens met it afdeling van m’n werk aan de slag gegaan. Nieuwe sim kaart heeft het voor nu opgelost…

Fijn dat je dit hier nog even met ons hebt willen delen @TReessie! Zelf had ik niet meteen verwacht dat een nieuwe simkaart dit probleem op zou lossen dus zo zie je maar weer :) 

Ik en mijn dochters hebben hetzelfde probleem. Het doorschakelen blijft maar draaien. Omdat wij problemen hebben met de voicemail en we daarvoor het doorschakelen moeten uitzetten is dit wel een issue. Het blijkt dat wij al 3 jaar geen voicemails meer binnen krijgen. We hebben alle 3 een iPhone icm met een kpn abo. Alle drie een ander toestel. Een SE 2020, een iPhone 13 Max en een iPhone 13. Ook al van alles geprobeerd. Opnieuw opstarten. Op 4G, op wifi maar het blijft maar draaien zodat het schuifje onzichtbaar is en dus onmogelijk om uit te zetten. Op dit moment is voicemail voor mij erg belangrijk omdat ik niet altijd de telefoon kan opnemen dus kan dit probleem opgelost worden. Wij hebben overigens alledrie nog nooit gebruik gemaakt van de doorschakel functie dus daar gaat het niet om. Het gaat om de voicemail functie 

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Essie28121968 

 

Je kan voicemail ook via bellen of SMS aan of uit zetten:

Voicemail aan- en uitzetten

  • Aanzetten? Bel naar 12331 of sms ‘AAN’ naar 1233.

  • Uitzetten? Bel naar 12339 of sms ‘UIT’ naar 1233.

Bron: https://www.kpn.com/service/ugs/voicemail-mobiel

Reageer