Hallo,
Omdat in maart 2022 3G verdwijnt, en ik geen onveilige 2G-verbinding wil, heb ik een 4G mobiel gekocht. Een Nokia 225 4G, een feature phone met 4G, bewust geen smartphone.
Ik had verwacht dat die nieuwe mobiel op 4G zou gaan werken. Hij schakelt echter 3G in, zoals bij mijn oude feature phone.
Mijn nieuwe mobiel staat op 4G/3G/2G , Volte staat volgens mij ingeschakeld (witte dot naar rechts, dat is volgens mij AAN (wel heel verwarrend)).
Ik heb al een keer 3G/2G ingeschakeld, en daarna weer terug naar 4G/3G/2G. Maak niets uit, telkens wordt 3G aktief. Terwijl op mijn adres, volgens de dekkingskaart van KPN, wel 4G aktief is.
Is mogelijk bij mijn SIM-only kaart (circa half jaar geleden vernieuwde kaart gekregen), 4G niet mogelijk? Of is bij KPN voor mijn mobiele nummer 4G uitgeschakeld?
Als 4G niet werkt op mijn nieuwe mobiel, ga ik in maart 2022 naar 2G. Dan heb ik voor niets die nieuw mobiel gekocht!!! Mogelijk moet ik naar de winkel, bij welke ik die mobiel (via internet) gekocht heb, om mijn mobiel te laten kontroleren op mankementen.
Groeten
Beste antwoord door Janov
Bekijk origineel