Beantwoord

Problemen met betaalde SMS

  • 7 March 2019
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Goedemiddag Grupo, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat irritant dat je geen geld kan doneren middels een SMS. Je hebt al wel heel wat stappen ondernomen om erachter te komen waar dit door komt, hartstikke fijn! Nu is het aan mij om in ons systeem even te kijken of er een blokkade op betaalde SMS-diensten staat voor jouw nummer. Om dit te kunnen controleren en eventueel te wijzigen heb ik wel wat gegevens nodig (ter verificatie). Heb je voor mij jouw naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer dat bij ons bekend is? Je kan dit toevoegen aan jouw Forum profiel (alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators, bij persoonlijke opmerkingen) of opsturen via een privébericht aan mij ;)



Beste Susan, ik heb het zelfde probleem met mijn Samsung S5 neo.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 12 March 2019, 21:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag s5-user, bedankt voor je reactie! Ik help je graag verder, maar ik heb echt wat meer gegevens nodig om het een en ander na te gaan. Zou je net als het bericht in het andere topic, je Forum profiel willen aanvullen? Dan kan ik kijken of er een blokkade staat geregistreerd .
Reputatie 7
Badge +21
@s5-user, op het mobiele nummer kan ik geen blokkade vinden voor premium sms-diensten. Het kan ook ingesteld staan in je toestel, bij Samsung (Android) kan je het vinden onder instellingen 》 applicaties 》applicatiebeheer 》meer 》systeem apps weergeven 》berichten service 》premium sms verzenden 》altijd toestaan.

Wil je laten weten of het op die manier gelukt is? 🙂
Dank voor deze oplossing. Het is gelukt.

Reageer