Vraag

Recommerce geeft aan dat gegevens niet goed ontvangen zijn

  • 23 June 2023
  • 1 reactie
  • 8 keer bekeken

Ik heb ook formulier ingevuld voor inruilwaarde en €100 bonus. Mail ontvangen maar geen verzendlabel. Staat op website recommance ook verder geen gegevens. Nu krijg ik wel n reminder we hebben uw toestel nog niet ontvangen? Ik heb op basis van deze actie nieuw toestel voor mezelf en mijn dochter gekocht (combinatie met abonnement) maar krijg zoals t er nu uit zier en geen inruil en geen bonus? KPN graag jullie hulp

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi @Marijke2503 . Welkom op het forum.

Spijtig dat je deze ervaring hebt. Wij doen hier niks mee.  Recommerce is de plek om verhaal te halen.

Ik zou, als ik jou was, onderstaande link gebruiken om verhaal te halen:

https://support-tradein-recommerce.zendesk.com/hc/nl/requests/new