Beantwoord

Snapchat ip adres blokkade?

  • 13 June 2021
  • 37 reacties
  • 14003 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

37 reacties

Blokkade zit op je IMEI-nummer van je toestel en dit kan je op de iPhone niet veranderen. Enige wat je kan doen is mailen naar Snapchat en zeggen dat je het toestel refurbished of 2e hands hebt gekocht en niks met de blokkade te maken hebt. Alleen is het zo dat Snapchat alleen reageert wanneer ze zin hebben. Je kan ook 3/6 maanden Snapchat verwijderen van het toestel en daarna kan je het weer gebruiken. Blokkade duurt niet eeuwig. 

Is het iemand gelukt om de blokkade op de telefoon door Snapchat te laten verwijderen? Zo ja, hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Als wij een bericht naar Snapchat sturen dan zeggen ze dat ze niks voor ons kunnen doen…

Wie kan ons helpen met een geblokkeerd account van snap op een iPhone 11. Mijn zoon komt met geen mogelijkheid in snap.

WIE O WIE kan ons helpen

Heb dit ook ik heb nu een nieuw telefoonnummer aan gevraagd daar zou het ook aan kunnen liggen 

Hai Iedereen,

 

Het probleem wat jullie hier omschrijven is geen IP adress blokkade maar een zogenoemde “Device Ban”. Dit komt inderdaad veel voor bij refurbished apparaten. 
 

Snapchat blokkeert je apparaat voor bepaalde redenen. Ik heb dit al vaker gehad en nog altijd geen oplossing gevonden. Je wordt namelijk geblokkeerd op IMEI nummer (Bij iPhone zover ik weet). Het veranderen van dit nummer is niet mogelijk tenzij je je apparaat jailbreakt. Een nieuwe telefoon kopen is dus altijd mijn oplossing geweest. 
 

De reden dat Snapchat je blokkeert kan bepaalde redenen hebben. Ongepaste content plaatsen op je account, de app gebruiken op een manier waar die niet voor bedoeld is, maar vooral voor het gebruiken van apps waar Snapchat niet blij mee is. “Apps van derden”. 
 

Voorbeeld: Ik heb de app OVF Editor gebruikt om mijn foto’s een beetje aan te passen en vervolgens te plaatsen op Snapchat. Als je via deze app het direct plaatst naar Snapchat ziet Snapchat dit als apps van derden en kun je een Device Ban oplopen. 
 

Dit is wat ik ervan weet. Nogmaals het is geen IP ban maar een Device Ban! Vandaar dat het op andere apparaten wel werkt behalve op die van jezelf.  

Ik krijg deze melding als ik met welk account dan ook in wil loggen. Is dat dezelfde melding? 

 

ja_ppie ja die melding krijg ik ook. 

nu wil ik zowiezo een nieuwe telefoon aanschaffen maar nu vroeg ik me af kan ik daarmee gewoon inloggen met me oude snapchat account zonder geblokkeerd te worden?

Reputatie 7
Badge +24

Hi all, dit ligt niet aan jullie of ons maar aan Snapchat zelf. Hier kunnen we helaas niets aan doen. 

Neem even contact met de Snapchat support zelf, Snapchat is de enige die dit kan fixen. 

Hi allemaal, ik quote mezelf weer voor de zekerheid. Dit is niet iets wat wij kunnen oplossen, het hoort bij Snapchat zelf. 

Hulp heb een snapchat ip ban 

Reputatie 7
Badge +8

@Apphulp Haal diep adem en tel tot 10.Lees dan dit topic eens door. En beantwoord dan de vraag: Hebt je wat aan de tips? En zo nee, wat heb je niet gevonden?

Het bericht ven Jeroen gaat niet werken want Snapchat reageerd alleen op Engelse berichten

Reputatie 7
Badge +8

Het bericht ven Jeroen gaat niet werken want Snapchat reageerd alleen op Engelse berichten

Subject: Block on Snapchat

 

 My phone is currently blocked from using Snapchat. When I want to log in, I get the following message.

 

 …

 

 Also when creating a new account, it turns out that my phone is causing this block. I can log in on another device.

 

What information do you need to unblock my account or what settings do I need to adjust to be able to use Snapchat on my current phone?

 

Greetings,

..........