Beantwoord

Waarom probeert KPN mij steeds telefonisch te bereiken?

  • 14 February 2024
  • 8 reacties
  • 182 keer bekeken

Hallo,  ik heb een esim geactiveerd maar ik gebruik hem verder niet omdat ik op reis ben.

iedere dag word ik gebeld door een telefoon nummer van KPN maar als ik dat opneem gaan de kosten de pan uitlopen en ik betaal al te veel om alleen mijn nummer te kunnen behouden.

Heeft iemand een mail adres van de klantenservice zodat ik gewoon kan vragen wat er scheelt en waarom ze mij iedere dag bellen?

of zou KPN misschien kunnen reageren waarom hoe en wat? 

dit is overigens het nummer wat contact probeer op te nemen. +31 88 775 10 36

alvast vriendelijk bedankt.

Lars 

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 February 2024, 14:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Lars1988 ,

Dat telefoonnummer wordt door KPN gebruikt voor verkoopdoeleinden. Waarschijnlijk proberen ze je wat extra's te verkopen. 

Je kunt het nummer eventueel blokkeren in jouw telefoon. 

KPN is verder niet te bereiken per e-mail. Wel eventueel via X of Facebook. Of telefonisch via +316 1200 1200. Maar dan krijg je de reguliere klantenservice aan de lijn en dat is een hele andere afdeling. 

Bedankt Noordzee,

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Oh als er iets slechts over KPN word gezegd dan kan KPN wel ineens reageren en het bericht zelfs aanpassen? 
In plaats van boze reacties verwijderen zorg dat die Callcenters stoppen met mensen lastig vallen  en reageer op mijn bericht. 

Dank u vriendelijk, zo wel goed? 

Badge +19

Op dit forum helpen klanten elkaar en springt een moderater bij indien nodig. De wachttijd op een moderater is een dag of twee. Je kan hier alles zeggen over kpn maar niet in het taalgebruik wat jij gebruikte.

Bedankt Joep, maar kunt u mij misschien vertellen waarom KPN dit stalk gedrag door callcentres toelaat en hoe ik KPN kan bereiken via e-mail? 

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Lars1988, als jij jouw 06-nummer en adres in je profiel zet, dan geef ik door dat je niet meer gebeld wilt worden. Heel vervelend om te lezen dat je dit als vervelend ervaart! Even voor mijn beeldvorming: hoe vaak hebben we je gebeld? Dit mag natuurlijk niet voor overlast zorgen. 

Reputatie 1

Beste @Lars1988, als jij jouw 06-nummer en adres in je profiel zet, dan geef ik door dat je niet meer gebeld wilt worden. Heel vervelend om te lezen dat je dit als vervelend ervaart! Even voor mijn beeldvorming: hoe vaak hebben we je gebeld? Dit mag natuurlijk niet voor overlast zorgen. 

Ik word ook elke keer gebeld door kpn en heb het nr meteen geblokkeerd omdat er de melding bij staat dat het mogelijk fraude is.

 

Reputatie 1

Beste @Lars1988, als jij jouw 06-nummer en adres in je profiel zet, dan geef ik door dat je niet meer gebeld wilt worden. Heel vervelend om te lezen dat je dit als vervelend ervaart! Even voor mijn beeldvorming: hoe vaak hebben we je gebeld? Dit mag natuurlijk niet voor overlast zorgen. 

Bij mij gaat het om nr: +31887751713 

Ik ben al klant en hoef verder niets.

Als ik een nieuw product of dienst wil dan zoek ik zelf wel contact maar dat elke dag en zelfs meerdere keren per dag bellen moet echt verboden worden.

Ze stalken de mensen gewoon.