Beste KPN. Op bovenstaande wil ik graag reageren. Ik zie namelijk dat ik niet de enige ben. Zojuist ben ik wederom verrast door extra belkosten buiten de bundel op het abonnement van mijn zoon. Hij heeft in totaal 400 belminuten en daar moet hij het mee doen. Ik probeer het in de gaten te houden via de Mijn KPN app, maar die werkt vertraagd. Dinsdag heb ik gekeken en heeft hij 388 van de 400 verbruikt. Ik waarschuw hem en vandaag (donderdag) heb ik 19 extra belminuten boven de bundel op de rekening staan. Als ik naar zijn gesprekken kijk van de afgelopen dagen dan heeft hij geen 31 minuten gebeld. Ik vind dit bijzonder frustrerend, te meer omdat er bij het overschrijden van de data keurig een SMS komt bij 50, 75 en 100%. Ook als ik een extra bundel aanschaf wordt de gebruiker per SMS geïnformeerd. Bij het overschrijden van de belminuten volgens abonnement gebeurd dit niet. Inmiddels heeft mij dit de afgelopen maanden meer dan EUR 100 gekost en dit frustreert mij. Te meer omdat de kosten buiten de belbundel onevenredig hoog zijn. Als er is afgenomen wat er is gekocht, dan hoort de levering toch gewoon te stoppen en wordt de klant geïnformeerd, of kom ik van een andere planeet?
*Admin: Reactie afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt