Beantwoord

Toestelkrediet afgelost maar nog niet afgemeld

  • 25 June 2020
  • 11 reacties
  • 494 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb precies hetzelfde probleem!!!! Alleen heb ik een deadline i.v.m. aankoop woning en voor 8 juli verlopen de ontbindende voorwaarden. Nu staat er in mijn BKR dat het krediet van KPN nog lopend is. Ik heb net een mail gestuurd naar rb@kpn.com met bewijs van de BKR registratie, maar wil telefonisch in contact komen met ze want ik kan hierdoor niet meer slapen! Waarom kunnen jullie mij niet een mail sturen met de bevestiging dat het krediet van het toestel geheel is ingelost en dat jullie gaan afmelden bij BKR!!! Dat is het enige wat ik nu nodig heb om mijn hypotheek rond te krijgen! AUB, help mij!!!

Een radeloze klant!!

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt, alle reacties in ander topic samengevoegd hier

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 25 June 2020, 11:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Kunt u reageren op mijn vraag!

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Gganpat Je vraag is goed binnengekomen. Ik begrijp je wanhoop en we gaan je helpen. Dat zullen we doen in dit topic, waar je straks een reactie zult krijgen. 

Even als extra toelichting: als moderators van dit Forum zien we elk topic en je zult zeker een reactie krijgen. Je hoeft er niet meerdere topics voor aan te maken of in andere te reageren, dat maakt eerder onoverzichtelijk dan dat het helpt. 

Je merkt ook dat er op dit Forum niet alleen mensen KPN actief zijn, maar voornamelijk klanten; net als jij. Wjb, hierboven, heeft ons geattendeerd op je verhaal en we gaan voor je aan de slag. Dat doen we dus in het topic waar ik naar verwees. 

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Gganpat, als het rond krijgen van je hypotheek alleen hier van afhangt, snap ik heel erg goed je frustratie :slight_frown:

De afdeling die dit mailadres beheert, is bereikbaar via 050-582 49 21, ik durf echter niet te zeggen of ze de bevestiging kunnen sturen waar jij behoefte aan hebt. Ik raad je wel aan om het nummer te bellen, zodat je de situatie goed kunt bespreken!

ik heb inmiddels contact en schrijven gehad! dank!

Dank voor het bericht!

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan,  laat je weten wat de uitkomst is van het gesprek? Ik hoop dat er snel iets gedaan kan worden, een huis kopen is al stressvol genoeg, zonder dit soort situaties :grimacing:

Reputatie 7

Ook ik ben zeer benieuwd met de uitkomst van dat gesprek en ik hoop oprecht dat KPN alle benodigde medwerking zal verlenen.

Reputatie 7
Badge +21

In het andere topic heeft @Gganpat  dit bevestigd of lees ik dit verkeerd?

ik heb inmiddels contact en schrijven gehad! dank!

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben er niet helemaal zeker van, het kan ook zijn dat er gerefereerd wordt aan dit topic :wink:  Heb je inmiddels telefonisch contact gehad @Gganpat?

Ja ik heb een bevestiging ontvangen. Dank!

Reputatie 7
Badge +20

Ah helemaal top :smiley: 🥳  In dat geval gefeliciteerd met het kopen van een nieuwe woning en alvast succes met de verhuizing :wink: