Sticky

Verlengen van je mobiele abonnement

  • 17 november 2016
  • 157 reacties
  • 19595 keer bekeken


Toon eerste bericht

157 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Leuk dat je dat nog even laat weten! Dit was niet bij mij bekend, maar klinkt inderdaad erg logisch. Ik kan er niets anders van maken!

Ik wil graag overstappen van Tele2 naar KPN. Ik zou heel graag een abonnement met telefoon af willen sluiten en zou dan heel graag de (verwachte) samsung S11+ als telefoon willen. Nou is het probleem dat mijn huidige abonnement eerder afloopt dan dat de samsung S11 verwacht wordt. Wat kan ik het beste doen? Wat adviseren jullie mij?

 

Groetjes, Tim.

Reputatie 7
Badge +28

Tja, dan zou ik gewoon afwachten met overstappen tot de S11 beschikbaar is, Tim. Dat lijkt me het makkelijkst. We hebben een optie waarbij je van een sim only kunt overstappen naar een abonnement met toestel. Maar dan moet de sim only wel eerst drie maanden actief zijn geweest. Dan loop je weer het risico dat je dan, nadat de S11 beschikbaar is, alsnog moet wachten.

Beste KPN,

Zie overal mooie aanbiedingen van jullie voorbij komen zoals de Note 10(+). Echter bij veel vergelijkingssites waar jullie aanbiedingen plaatsen (inkopen) zijn de prijzen nogal wisselvallig te noemen. Voor een nieuwe abonnee  kost het toestel ruim 200 euro goedkoper. Nu zit ik gelukkig niet meer aan jullie vast en ben benieuwd waarom jullie een (ex) klant veel meer voor hetzelfde product laten betalen dan een bestaande klant.

Kan natuurlijk ook gewoon een nieuw abonnement afsluiten oude opzeggen is het probleem opgelost zou je zeggen. Graag wil ik mijn nummer behouden alleen gaat dit niet. Dit kost mij dus 200 euro? ohja min 25 euro aansluitkosten. 

 

Hebben jullie hier een goede verklaring voor?

Gr,

Marcel

 

Reputatie 7
Badge +17

Wat bedoel je met vergelijkingssites @Mathve, zou je een paar voorbeelden kunnen geven? 

ik kan mijn abonnement verlengen,alleen wacht ik op de nieuwe s11 pri order   zou dat nu al kunnen wat  moet ik hier voor doen gr Klaas 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 6
Badge +9

@Kooistra1980 Bedankt voor je reactie. Zodra een nieuw toestel uit is die wij verkopen is er altijd de mogelijkheid een pre-order te plaatsen. Dit wordt dan op onze website vermeldt. Als het toestel er nu nog niet is kan je alleen wachten tot hij beschikbaar wordt. Zodra de pre-order geplaatst is krijg jij, zodra die uitgeleverd wordt als een van de eerste het toestel in huis. Op dit moment zit er dus niets anders op dan wachten. 

Reageer