Verlengen van je mobiele abonnement

  • 17 November 2016
  • 256 reacties
  • 27404 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

256 reacties

Mijn abonnement loopt over een maand af en ik dacht eens te kijken wat voor verlengopties jullie aanbieden. Verlengen zou me 1,5x meer laten betalen voor dezelfde voorwaarden. 
 

KPN? Ik dacht dat we vrienden waren. :sunglasses:

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Kbb128634, van harte welkom op ons forum! Je vindt alle verlengmogelijkheden in MijnKPN. Als dat niet (voldoende) aansluit bij je wensen kan je natuurlijk ook bij je huidige abonnement blijven, verlengen is niet verplicht :slight_smile:

Opgelost 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Kellyy073, alleen de contractant kan zijn/haar eigen abonnement verlengen.

Als de tenaamstelling niet klopt en hij zou op jouw naam moeten staan kun je dat laten wijzigen door middel van een contractovername. Daar zitten wel wat voorwaarden aan. Meer informatie daarover kun je hier vinden: Contractovername of naam aanpassen

Reputatie 2

In december 2021 abo verlengt. Over paar dagen gaat nieuwe abo in. Ik heb een abo van 150 min bellen en 2 Gb data voor 19 euro. Nu zie ik dat er ineens een abo is voor 150 min en 3 Gb data voor 16 euro.Kan je dat nog veranderen of zit ik aan mijn in december verlengde abo vast?

Hallo @wil51 , dat aanbod is voor  nieuwe klanten en niet voor bestaande klanten die verlengen.