Verlengen van je mobiele abonnement

  • 17 November 2016
  • 256 reacties
  • 27404 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

256 reacties

Hoi @GerdaSch . Het lijkt er op dat de verlenging is uitgevallen. Dat wil niet zeggen dat het definitief geannuleerd is. Deze wordt nu handmatig verwerkt.  Dat kan even duren.  Je krijgt hier nog bericht over.

Excuus voor het ongemak. 

Dit bericht is inmiddels 5 dagen oud en nog steeds heb ik niks gehoord en geen mail ontvangen! Ik heb er ook al drie keer achteraan gebeld maar echt duidelijkheid krijg ik niet.... alleen dat ik nog even moet afwachten zucht.... Wat baal ik hiervan!!

Reputatie 7
Badge +20

Oei, we hebben jouw reactie helemaal over het hoofd gezien @GerdaSch, mijn excuus hiervoor! Hoe is de situatie nu? Heb je inmiddels iets concreets van ons vernomen?

Ik deel de ervaring van @Keupie, en voor mij betekent dit na afloop van het abonnement "bye bye KPN”. Jarenlang klant bij KPN/Telfort, maar een botte prijsverhoging van 25% is de druppel. Want de grap is natuurlijk dat ik NU niet HOEF te verlengen, maar dat mijn abonnement over een tijd gewoon komt te vervallen, en ik alsnog naar een duurder abonnement moet.

Ha @Keupie, begrijpelijk dat je er dan voor kiest om niet te verlengen! Dat hoef ook niet natuurlijk. Je mag je abonnement gewoon laten zoals het is. Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt, maar wij hebben inderdaad geen ander aanbod voor bestaande klanten :-(.

Ik deel de ervaring van @Keupie, en voor mij betekent dit na afloop van het abonnement "bye bye KPN”. Jarenlang klant bij KPN/Telfort, maar een botte prijsverhoging van 25% is de druppel. Want de grap is natuurlijk dat ik NU niet HOEF te verlengen, maar dat mijn abonnement over een tijd gewoon komt te vervallen, en ik alsnog naar een duurder abonnement moet.

Reputatie 7
Badge +20

Ik deel de ervaring van @Keupie, en voor mij betekent dit na afloop van het abonnement "bye bye KPN”. Jarenlang klant bij KPN/Telfort, maar een botte prijsverhoging van 25% is de druppel. Want de grap is natuurlijk dat ik NU niet HOEF te verlengen, maar dat mijn abonnement over een tijd gewoon komt te vervallen, en ik alsnog naar een duurder abonnement moet.

Een abonnement komt niet te vervallen @cyberiad, als jij niks wijzigt loopt je abonnement gewoon door met dezelfde bundels. Er zijn zat klanten met een abonnement uit bijvoorbeeld 2011, die daar erg tevreden mee zijn en het abonnement zo willen laten als het is. En dat kan gewoon :slight_smile:

mijn contract is in 2016 afgelopen nu wil ik verlengen.

 

    •  
    • Einddatum contract18-08-2016
    • Verlengbaar per   kunt nu verlengen
    • Check of je kunt verlengen

      Vul je telefoonnummer in en check of je kunt verlengen!

Helaas, je kunt nog niet verlengen. Ga naar MijnKPN. Daar zie je de datum waarop dit wel kan.

 

:-[

Reputatie 7
Badge +17

@daniele1 Bedankt voor je reactie. Hmm.. Ik kan, met de informatie die je geeft, niet vertellen wat de reden is dat je niet kunt verlengen.  :wink: Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?  Dan kijk ik even met je mee. 

hoi Lisa,

opgelost...heb 2 nieuwe abonnementen  kunnen verlengen.

tnx…

gr. Daniele

 

 

Reputatie 7

Fijn dat het is opgelost, @daniele1. Dank voor je bericht :)

Ik heb zojuist gebeld om te informeren naar een aanbieding voor het verlengen van mijn abonnement, daar dit in Augustus afloopt. Ik heb reeds circa 20 jaar een abonnement bij KPN (voorheen bij Hi) en ben altijd tevreden geweest, ook over de aanbiedingen voor verlenging. Dit keer werd mij echter na 3 zinnen te kennen gegeven dat er geen aanbieding gedaan kon worden, zonder uberhaubt over welk abonnement of toestel gesproken te hebben. Ik voel me totaal niet serieus genomen en eerlijk gezegd redelijk onbeschoft behandeld als mega langjarige klant! Ik twijfelde nog, omdat concurent vodafone een aanbieding heeft die goedkoper is, maar na dit telefoontje is mijn twijfel weggenomen. Jammer, ik had graag klant gebleven, maar ik laat me niet op zo'n manier door een "klanteservice" behandelen. Ik zit echt met verbazing op de bank, zo belachelijk, op het onbeschofte af ben ik in al die tijd niet behandeld. Echt jammer, maar ga zo door en je raakt nog veel meer vaste klanten kwijt.

 

Reputatie 7

Hoi @GJSas, welkom op het KPN forum. Dank dat je deze ervaring met ons wilt delen, dit is geen bericht waar we trotst op mogen zijn. Ik begrijp dat je een vreselijke ervaring hebt opgedaan met de klantenservice. Dat is zeker niet de bedoeling! Het spijt mij daarvoor. Helaas kunnen we geen extra korting geven bij het vernieuwen van je abonnement. Maar, je kunt wel meer voordeel krijgen met kpn Hussel. Je komt in aanmerking voor Hussel voordelen wanneer je Internet (TV en eventueel bellen) van ons afneemt + een mobiel abonnement. Combineer je meer producten, dan krijg je ook meer voordelen :) 

Ik wil graag deze feedback met mijn collega delen. Mogelijk was hij/zij er niet van bewust was dat het nogal bot is overgekomen. Daarom is het goed om het kenbaar te maken en te ‘leren’ van onze fouten. Zou je daarvoor je forumprofiel willen invullen? 

Bedankt voor je snelle reactie. Profiel is aangevuld. Gesprek was 16-Jul om15:49 en duurde 3min 54 (incl. wachten!). Succes. Ik wens hier niet meer tijd aan te spenderen, ben er klaar mee.

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor de extra info en het invullen van je profiel, GJSas. Je ervaring is doorgestuurd naar de collega.

Hallo, ik heb zojuist via de verlengshop mijn abonnement verlengd met een Sim Only aanbieding. Op de website stond heel duidelijk aangegeven dat het 14 Euro per maand zou gaan kosten. Echter, als ik in MijnKPN kijk, staat er dat er binnenkort 16,50 per maand in rekening wordt gebracht. Dat was niet de bedoeling, ik ging echt voor die 14 Euro. Als ik doe alsof ik een nieuwe Sim Only wil op de KPN site, kom ik ook uit op 14 Euro per maand voor 2GB en 150 min/sms. Hoe kan ik dit laten corrigeren?

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Anneke-Grijpskerk :relaxed:

Het abonnement met 2Gb en 150 minuten kost standaard €16,50. Als je echter ook een KPN abonnement voor thuis hebt, gaat daar €2,50 Hussel korting af waardoor je uitkomt op €14,00. Die korting wordt niet weergegeven in je MijnKPN account, maar is wel degelijk van toepassing als je ook een abonnement voor thuis hebt bij KPN :blush:  

Ik hoop dat ik je zo gerust heb weten te stellen, als je er nog meer vragen over hebt hoor ik ze uiteraard graag!

Dag Maja, bedankt voor de snelle reactie. :thumbsup_tone1:

Wij hebben inderdaad alles van KPN. Ik ga er van uit dat het zo klopt dan. Ik kijk wel even goed op de volgende factuur/facturen.

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan! Dan komt het ongetwijfeld helemaal goed :blush:

Reputatie 4
Badge +2

Hier ook al jarenlange klant en op dit moment 3 van de 4 mobiele abonnementen verlengbaar. Maar waarom zou ik voor KPN sim-only gaan? De enige reden die ik kan bedenken is dat ik onderling MB's kan delen. Bij Simyo ben ik voor de in totaal 4 abonnementen bijna €15 per maand(!!) goedkoper uit. Dat is toch eenvoudig €180 per jaar besparen. Wie overtuigt mij toch bij KPN te blijven?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @saxman, helaas kan ik je geen aanbod doen wat niet op de site staat. Als je tevreden bent met je huidige provider, de diensten die ze aanbieden en daar ook nog eens €180 per jaar goedkoper mee uit bent heb ik daar weinig tegenin te brengen.

Het kan wel zijn dat je misschien goedkoper uit bent met 1 onbeperkt abonnement en de andere dan zonder data. Je kunt dan vanaf het onbeperkte abonnement elke maand 25GB weggeven aan de andere nummers.

Om je te orienteren naar de mogelijkheden kun je ons ook altijd bellen op 0800-0402

Reputatie 4
Badge +2

@Thomas Je laatste optie gebruik ik nu ook en had ik voor de verlenging ook bekeken. Helaas is het zo dat abonnementen zonder data voorheen €9 kostten (inclusief husselkorting). Tegenwoordig is dat €13,50 geworden (1jaar, geen data, 150belminuten/sms)! 50% duurder dus! Bij Simyo kost dat €5 (1jaar, geen data, 400belminuten/sms) :grinning:

Reputatie 7
Badge +20

Ah ja daar kunnen wij helaas niet tegenop vrees ik :slight_frown:

Goedemorgen,

 

Onlangs heb ik mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel. Ik heb er voor gekozen om het toestel in 1 keer te betalen. Nu vraag ik me alleen af hoe die betaling gaat? Moet ik dat zelf doen of gaat het automatisch afgeschreven worden, net als mijn abonnement?

 

groetjes Karin 

Reputatie 7
Badge +24

Goedemorgen,

 

Onlangs heb ik mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel. Ik heb er voor gekozen om het toestel in 1 keer te betalen. Nu vraag ik me alleen af hoe die betaling gaat? Moet ik dat zelf doen of gaat het automatisch afgeschreven worden, net als mijn abonnement?

 

groetjes Karin 

Pinnen bij de bezorger die hem komt brengen.

Goedemorgen,

 

Onlangs heb ik mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel. Ik heb er voor gekozen om het toestel in 1 keer te betalen. Nu vraag ik me alleen af hoe die betaling gaat? Moet ik dat zelf doen of gaat het automatisch afgeschreven worden, net als mijn abonnement?

 

groetjes Karin 

Pinnen bij de bezorger die hem komt brengen.

Lollig hoor….

Reputatie 7
Badge +8

@Kaatje39 Als je hem niet direct heb betaald bij het doen van je bestelling dan moet je hem Idd pinnen bij de bezorger 😉