Beantwoord

KPN Veilig Virusscanner (F-Secure) Foutmelding: “Controleer uw netwerkverbinding en probeer het opnieuw. Fout : 0”

  • 4 February 2024
  • 29 reacties
  • 1122 keer bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Als je toevallig pas je pakket aangepast c.q. gewijzigd hebt, zijn de gratis licenties op KPN Veilig vervallen en kun je alleen nog betaalde licenties bij KPN krijgen. @Coenvw 

 

Hier helaas precies het zelfde op de tablets van mijn meiden licenties vrijgegeven, apps verwijderd tablet opnieuw opgestart via de hoofdgebruiker weer op toevoegen gedaan via de mail geprobeerd en helaas blijft de fout staan geen netwerkverbinding heel gek. En vervolgens kan ik 15 apparaten met een licentie toevoegen er staan er maar 4 die er gebruik van maken in de app maar er zijn er 10/15 bezet????

Zie onderstaande link voor een mogelijke oplossing @born86 :

 

Zie onderstaande link voor een mogelijke oplossing @born86 :

 

Al gedaan werkt niet

Reageer