Beantwoord

2G prepaid simkaart voor smartwatch

  • 23 July 2020
  • 79 reacties
  • 4922 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

79 reacties

Ok. Laat tzt maar even weten en zet het nummer dan even in je profiel. 

@Erwin_  hoi Erwin ik heb het kaartje ontvangen en de nummer in mijn profiel gezet zou je hem willen omzetten naar 2g. Alvast bedankt nummer eindigt op 180

@Sonmezer Ik zie wel een nummer in je profiel maar die eindigt niet op 180.  En die kan ik ook niet vinden in mijn database.

Kun je nog een poging wagen?

@Erwin_  heel gek had hem aangepast maar waarschijnlijk niet goed opgelagen ofzo.. als het goed is staat hij er nu wel goed in.

@Sonmezer Gelukt. Ik heb het voor je aangepast. Nu hoop ik voor je dat het ook écht werkt. 

@Erwin_ jaaa gelukt heel erg bedankt..! Zal gelijk nog een kaartje bestellen voor de horloge van mijn neefje, zal het je laten weten zodra het binnen is..

Fijn dat ‘ie het doet. Ik lees wel wanneer je die nieuwe SIM hebt. 

@Erwin_ hoi Erwin ik heb weer een nieuwe simkaart ontvangen zou je deze ook even willen omzetten. Nr eindigt op 919 heb het in mijn profiel aangepast. Alsvast bedankt!

@Sonmezer Ik heb het aangepast. Ik hoop dat het ook daarop werkt!

@Sonmezer Ik heb het aangepast. Ik hoop dat het ook daarop werkt!

Super hij doet het dankjewel!

Hoi, ik zie in deze topic dezelfde kinderhorloge als dat wij onlangs aangeschaft hebben. Zouden jullie voor mij ook even kunnen kijken naar de instellingen ?

@MMR2729 : Ik heb voor jou een aanpassing gedaan in het nummer dat in je profiel staat. Ik hoop dat het effect heeft gehad.

Hoi Erwin, helaas niet, maar bedankt voor de moeite!

Oh, wat jammer.  Wat voor horloge is het dan? En is het wel gelukt bij die andere klant? (ik weet zo niet welke je bedoelde)

@Atalja : Ik kan aan deze kant een instelling veranderen. Soms helpt dat maar ik kan geen garanties geven.

Kun jij je profiel aanvullen met mobiel nummer en Simkaart nummer en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Beste Erwin, is er een mogelijkheid dat de instellingen ook bij ons worden veranderd, ik krijg met geen mogelijkheid dat kaartje naar 2g

beste Erwin als het kan graag

@Erwin_  ik weet alleen niet of alle gegevens er in staan, zo niet wat heb je nodig 

@Atalja : Ik kan aan deze kant een instelling veranderen. Soms helpt dat maar ik kan geen garanties geven.

Kun jij je profiel aanvullen met mobiel nummer en Simkaart nummer en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

Beste Erwin, is er een mogelijkheid dat de instellingen ook bij ons worden veranderd, ik krijg met geen mogelijkheid dat kaartje naar 2g

@Erwin_  ik Heb als het goed is de nummers toegevoegd

@Ava2023 Ik zie nu je berichtjes en ga voor je aan de slag. Update volgt

@Ava2023 IK heb een aanpassing gedaan voor het nummer dat eindigt op: ****316

Kun je controleren of het nu werkt?

 

Badge

@Erwin_  ik heb vandaag ook een kpn simkaartje gekocht voor de smartwatch van mijn zoontje en heb ook het G2 probleem. Zou je dit ook voor ons simkaartje willen aanpassen? Hoe kan ik je het nummer van het simkaartje sturen?

@Erwin_  ik heb vandaag ook een kpn simkaartje gekocht voor de smartwatch van mijn zoontje en heb ook het G2 probleem. Zou je dit ook voor ons simkaartje willen aanpassen? Hoe kan ik je het nummer van het simkaartje sturen?

Zet 'm even in je profiel en geef mij daarna hier een seintje. Dan ga ik het voor je proberen.

Badge

@Erwin_ superfijn! Ik heb het nummer aan mijn profiel toegevoegd 👍🏻

@AGijs Ik heb het direct voor je aangepast. Hopelijk heeft het effect gehad. 

Badge

@AGijs Ik heb het direct voor je aangepast. Hopelijk heeft het effect gehad. 

Dankjewel voor je snelle actie! Helaas doet ie het nog steeds niet..