APN wijzigen naar prepaidinternet

  • 2 September 2020
  • 3 reacties
  • 38 keer bekeken

Goedenavond @Yellowpoint, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het instellen van een GPS tracker is soms best lastig inderdaad.. Ik heb een topic waarin voor veel mensen het omzetten van APN naar prepaidinternet werkt. Dit kan ik aansturen vanuit onze systemen. Wanneer jij dit ook graag wil uittesten, is dat mogelijk en kan ik het ook voor jouw mobiele nummer wijzigen. Zou je in dat geval je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, 06-nummer en simkaartnummer? Dit kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!

@Susan_ , zou je dit voor mij ook kunnen doen, gegegevens staan in mijn profiel

Admin: bericht afgesplitst en nieuw topic aangemaakt.


3 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @mstuniek

Bedankt voor je reactie op ons Forum. Heel goed dat je je gegevens al hebt ingevuld in je Forumprofiel. Om de APN (netwerkinstelling) voor je aan te passen, heb ik ter verificatie het juiste simkaartnummer nodig. Helaas wijkt het simkaartnummer in je profiel af van het simkaartnummer in ons systeem. Heb je wellicht een typefoutje gemaakt? Wil je dit nog eens controleren? Ik lees het graag. 

Lijkt erop dat het is opgelost via de leverancier van de GPS-tracker

Reputatie 5
Badge +10

Oké, goed om te lezen dat het al opgelost lijkt. Bedankt voor het laten weten. :slight_smile: Mocht je later alsnog willen ingaan op mijn aanbod, geef het gerust aan. 

Reageer