Beantwoord

Beltegoed verdwenen en opwaarderen lukt niet in Spanje

  • 19 September 2022
  • 14 reacties
  • 103 keer bekeken

Ik ben van het ene op andere moment mijn beltegoed van rond 20€ kwijt. Kon niet meer bellen. Dacht aan wellicht toch leeggelopen op mobiele data, dus opgewaardeerd met 30€. Dat bedrag wordt ook niet zichtbaar. Ben op vakantie in Spanje en voel me erg onthand!

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 19 September 2022, 18:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heb je uw 4g en roaming wel uit staan? Want dat is €2,50 per mb, en een automatische update of het binnenhalen van een foto kan dan al voldoende zijn om door 20, 30 of meer geld heen te zijn.

Reputatie 7
Badge +13

@keest11 Welkom op het forum. Goed dat je dan even aan de bel trekt want ik snap volkomen dat je graag gebruik wil maken van jouw telefoon. Ik vermoed dat Ik_Hussel op het juiste spoor zit en dat je telefoon toch data heeft binnen gehaald en dat kan dan inderdaad rap gaan. Ik zou je dan ook willen wijzen op het forum topic KPN Mobiel in het buitenland: kosten, bereik en internet. Daarnaast kan het ook wijsheid zijn om dan een Prepaid Bundel te activeren om dit internetgebruik te dekken. Via welk kanaal heb je proberen op te waarderen? Zou je ook jouw simkaartnummer kunnen invullen in jouw profiel  onder het kopje “Persoonlijke opmerkingen? Dan kijk ik even mee!

Hoi @Remco_ en @Ik_Hussel .

 

Bedankt voor de reacties. Idd keegggelopen op roaming, geen idee hoe dat kan.

 

Roaming gaat nu uit en dan zien we wel.

 

Blijft nog het opwaarderen, gedaan via kpn.com.

 

Waar vind ik mojn simkaartnummer?

 

Heb wel de postbank referenties 

 

Admin gegevens verwijderd met het oog op de privacy.

 

Reputatie 7
Badge +12

De simkaartnummer is een nummer wat fysiek op je simkaart staat.

Graag de bankgegevens weghalen, dit is een openbaar forum voor gebruikers door gebruikers. Het is niet handig om dat openbaar te uploaden en de moderatoren hebben er ook niks aan.

Het is het banknummer van de kpn maar…

Hoedanook, zonder roaming geen data hier in Spanje. Bundel kopen dan maar, en roaming weer aan?

@Remco_  ik heb het simkaart nummer bij abbonee nummer mobiel geplaats.

Als ik een bundel koop, loopt die dan niet leeg op roaming na grensoverschrijding enzo?

 

Heb trws geprobeerd netwerk te fixeren maar vodafone ES - kpn wordt alleen bij automatisch verbinden getoond

Reputatie 7
Badge +13

Ik heb meteen even gekeken en ik zie nog geen opwaardering. Is dit bedrag ook daadwerkelijk afgeschreven? Soms mislukt een opwaardering en wordt het bedrag dan teruggestort op jouw rekening. Ik zie dat het nummer wel data verbruikt dus dan gaat het inderdaad snel met het tegoed. Wil je gebruik blijven maken van mobiel internet? Dan is zo'n bundel misschien wel handig. 

Zeker afgeschreven! Ik wacht de nacht even af…

 

Maar hoe zit het nu met een bundel en roaming kosten?

Ook een bundel gekocht via de opwaarderen knop. Afgeschreven bij de bank, maar geen tegoed! Wel sms dat de limiet bereikt is, slaat nergens op, hooguit mojn frustratie.

Daarnas via kpn.com/opwaarderen gedaan, lukt wel.

 

Krijg dus 37,50 van kpn, ben benieuwd

@Remco_ de mislukte opwaarderingen zijn vannacht nog niet teruggestort. Enige suggestie wat ik kan doen om dit voor elkaar tekrijgen?

Reputatie 7
Badge +13

Ik zie de meest recente opwaardering wel terug op dit moment. Ik heb een ticket voor onze backoffice aangemaakt om de eerdere opwaardering te achterhalen. Dat kan maximaal vijf werkdagen duren. Post gerust nog even een berichtje als we iets voor je kunnen doen!

De mislukte opwaarderingen zijn inmiddels uitgevoerd  dank daarvoor.

Wel lullig dat ik nu dubbele bundels heb met beperkte houdbaarheid

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat de ene bundel bijna op is en de andere bundel nog bijna een hele maand geldig is. Verwacht je die andere bundel niet te gebruiken voor eind oktober?

Nee, die komt wel op want de wifi op deze camping is ruck...