Data staat uit, maar beltegoed verdwijnt toch

  • 18 December 2020
  • 6 reacties
  • 83 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik stuur dit bericht namens mijn schoonvader die een prepaid kaart heeft van KPN en met hetzelfde probleem zit. Mobiele date (Nokia) staat UIT en TOCH verdwijnt het beltegoed.

Gisteren heb ik contact gehad met de helpdesk (Jodina) en die kon er niets aan doen en zei dat ik beter kon mailen. Kan alleen op de website geen email adres vinden.

Graag uw reactie

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Heb je ook geen informatie gehad waaraan het beltegoed verbruikt is? bellen,smsjes, internet?

Als het om kleine bedragen per dag gaat, dan kan het alsnog door data verbruik komen, zelfs als je mobiele gegevens uit hebt staan.

sommige smartphone's sturen namelijk alsnog een klein beetje data, wat dan dus beltegoed kost.

Je kan 4G internet ook door een KPN moderator laten uitschakelen, dan komt dat sowieso niet meer voor.

Waar kan ik KPN mailen om dat te laten doen? Leest er een KPN moderator mee?

Waar kan ik KPN mailen om dat te laten doen? Leest er een KPN moderator mee?

Hallo @G Abbink , je kunt KPN bellen, 0800 0402, Facebooken of Twitteren.

Je kunt ook de reactie van een KPN-moderator afwachten.

Vul in het privédeel van je profiel het mobiele nummer in waar het om gaat.

Succes.

 

Ik heb KPN gebeld maar die zeggen dat ik moet mailen maar ik zie nergen een email adres. Ik probeer het wel via Facebook/ Dank eerst

Badge +12

Ik heb KPN gebeld maar die zeggen dat ik moet mailen maar ik zie nergen een email adres. Ik probeer het wel via Facebook/ Dank eerst

Onzin wat die medewerker heeft gezegd. Je kunt KPN helemaal niet mailen. Het blijft een drama die uitzendkrachten van de Klantenservice. 

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @G Abbink, welkom op ons forum!

Wat vreemd dat het beltegoed van jouw vader verdwijnt, terwijl je alles uit hebt staan. Ben je inmiddels geholpen via Facebook of kan ik je nog ergens mee helpen? Als je mijn hulp nog goed kan gebruiken, wil je dan het 06-nummer van jouw vader en het bijbehorende simkaartnummer in jouw profiel willen zetten? Dit kan onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje?