Beantwoord

Hoe kan ik een prepaid sim activeren vanuit België?

  • 22 October 2023
  • 6 reacties
  • 144 keer bekeken

Hoe kan ik een prepaid SIM kaart activeren vanuit België? Deze kaart kwam bij een GPS tracker watch via bol.com. 

icon

Beste antwoord door RBxx 23 October 2023, 00:52

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Prepaid SIM activatie België 

Is het een KPN Prepaid simkaart? Die kan je niet in het buitenland activeren. Dat kan alleen in Nederland, rechtstreeks verbonden met het KPN netwerk.

Een KPN moderator kan dit wel “op afstand” voor je doen.
Zet het 06-nummer en het bijbehorende simkaartnummer in jouw forumprofiel (klik hier). Gebruik het veld "Persoonlijke opmerkingen”, dat is alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers.

Geef hier een bericht als je dat gedaan hebt.

Reputatie 7
Badge +19

Is het nog nodig dat jouw Prepaid geactiveerd wordt @Prepaid SIM activatie België

Zet dan 06-nummer en het bijbehorende simkaartnummer in jouw forumprofiel (klik hier). Gebruik het veld "Persoonlijke opmerkingen”, dat is alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers.

Beste Ik heb mijn gegevens in mijn forumprofiel gezet. Kan iemand mijn Prepaid kaart activeren?  Ik woon in Belgie, Kaart besteld via Bol KPN maar daar staat niet vermeld dat je het in belgie niet kan activeren. 

Reputatie 1
Badge

Hallo, ik heb zojuist mijn 06-nummer en simkaartnummer ingevuld. Kunnen jullie mij helpen mijn simkaart hier in België te activeren?

 

Dankuwel,

Sabine

Reputatie 7
Badge +19

Ik zie dat inmiddels de simkaart is geactiveerd @Sabine Yskout 

Reputatie 7
Badge +21

Klopt @Jeroen van KPN , dat had Alex op mijn verzoek al gedaan in het eigen topic van Sabine.

Simkaart activeren vanuit België | KPN Community

Reageer