Beantwoord

Langzame bundel aangeschaft, maar heb nu snel internet nodig

  • 21 June 2023
  • 8 reacties
  • 55 keer bekeken

Ik heb 2 bundels aangezet, een onbeperkt bundel en een 1GB bundel. De snelheid van de onbeperkt bundel is te laag en daarom wil ik deze uitzetten zodat ik gebruik kan maken van de 1GB bundel. Hoe moet ik dit doen?

Hallo, is dit ondertussen opgelost? Ik heb hetzelfde probleem en heb dringend de snelle bundel nodig ivm niet werkende wifi.

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 22 June 2023, 17:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Joost123456789 en welkom op het forum!

Helaas is de situatie nog steeds hetzelfde. De bundel die als eerste aan is gezet blijft actief totdat deze vanzelf verloopt. Een andere bundel aanschaffen zal er alleen voor zorgen dat je beltegoed kwijtraakt, de bundel zal namelijk niet werken. 
Hopelijk is er redelijk snelle wifi in de buurt van waar je bent zodat je toch kunt internetten! 

geld kwijt dus… er mag dan best een waarschuwing worden gegeven voor je de bundel voor niks koopt. 

Reputatie 7
Badge +17

Als je al een bundel gekocht had, stuur hier dan een berichtje vlak voordat deze afloopt.

Als je dan ook je forumprofiel zo volledig mogelijk invult, ook met het 06-nummer waar het om gaat, dan kan ik de bundel vergoeden wanneer deze helemaal niet gebruikt is. 🙂

Dankjewel, maar ik ga dat niet onthouden en de bundels zijn niet op dezelfde dag aangeschaft. dus dan kan ik de overige dagen geen data verbruiken.

voor die 4 dagen hoeven jullie denk ik niet wakker te liggen, dus als je het gewoon meteen kunt vergoeden, graag.

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie dat de 3 GB bundel op 13 juli vervalt, dus als je hier op 12 juli een reactie achterlaat dan kan ik de bundel voor je vergoeden mits hij dan ongebruikt is. 🙂

Je kunt een reminder in je agenda (app) zetten om dit te doen, dan moet het goedkomen. 

nogmaals, dan heb ik een paar dagen geen data. Als je hem niet gewoon kunt vergoeden voor die paar dagen, dan laat maar zitten. Door de urgentie heb ik een T-mobile kaart in mn tweede sim gedaan, ik blijf daar gewoon voor internet. Die krijgen het wel gewoon geregeld. 

Reputatie 7
Badge +17

Prima. 🙂 Mocht je je toch bedenken, dan blijft mijn eerdere bericht gelden wat 12 juli betreft! 

Jammer dat KPN mij werk en moeite opdraagt voor hun ondeugdelijk product. Ik heb mijn nummer laten overzetten naar t-mobile. Die app is ook nog eens beter en het is sneller geregeld dan dit bericht te typen.

Fijne voortzetting.