Hoi Ron,
Ik heb een gelijksoortig probleem: Heb destijds een 2e prepaid bij Telfort gekocht maar als ik hem als product wil toevoegen c.q. koppelen binnen “MijnKPN“ krijg ik een melding zodra ik mijn nummer wil versturen: “De door U ingevoerde gegevens zijn niet herkend als product van KPN voor consumenten. Controleer uw gegevens en probeer het opnieuw.”
Op de kaart staat overigens nog een beltegoed en ik kan er ook nog gewoon mee bellen; kaart is dus niet (per ongeluk) verlopen. Bovendien heeft KPN me paar maanden geleden (30 april) ook nog een sms gestuurd met de mededeling dat ik 5 maanden geen gebruik van de telefoon had gemaakt (gebruik hem als minitablet binnenshuis via WiFi) etc… en dat ik via kpn.com/online kon opwaarderen. Mijn kaart c.q. telefoonnummer is dus klaarblijkelijk wel bekend bij KPN.
Weet jij een oplossing?
Groet
*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt