Ik heb op 31 Januari een onbeperkt online bundel via prepaid gekocht voor 8,99 euro. Dit heb ik gedaan omdat mijn vorige prepaid bundel van onbeperkt online precies 31 januari om 00:00 uur zou verlopen. Maar nu doet mijn onbeperkt bundel het niet. Ik heb alles geprobeerd. Instellingen verandert, beltegoed erop gezet. De bundel wil het maar niet doen. ALs ik een sms verstuur naar 1266 met SALDO staat er dat ik nog tot 01 feb heb. Dus mijn internet zou het moeten doen.
Enig idee hoe dit kan? Ik ben niet van plan een nieuwe bundel te kopen want er is toch echt 8,99 van mijn bankrekening afgehaald zonder dat ik nu internet heb...
Op 31 Januari heb ik een sms gekregen dat mijn 30 bel/sms bundel klaarstond. Maar die bundel heb ik niet aangevraagd voor 8,99. Kan het zijn dat ik de verkeerde bundel heb gekregen van kpn?
Groeten
Beste antwoord door Susan_
Bekijk origineel