[Opgelost] Problemen KPN Prepaid app sinds update

  • 2 November 2019
  • 294 reacties
  • 18943 keer bekeken
[Opgelost] Problemen KPN Prepaid app sinds update
Reputatie 7
Badge +25

- OPGELOST - 

Zoals velen van jullie hebben gemerkt zijn er sinds de update van de KPN Prepaid app problemen. Ik heb de verschillende topics hier samengevoegd zodat het wat overzichtelijker is voor iedereen.

Ik heb onderstaande problemen allemaal doorgezet naar mijn collega's die op dit moment druk bezig zijn om het op te lossen. Zodra we een update kunnen geven zullen we dat hier gelijk doen. Excuses voor het ongemak!

Hieronder vind je alternatieven voor het gebruik van de KPN Prepaid app;

 

KPN Prepaid opwaarderen kan ook via onze site. Waardeer veilig en eenvoudig je beltegoed op met iDEAL, Creditcard of PayPal. Op KPN Prepaid opwaarderen

Prepaid saldo opvragen sms ‘SALDO’ naar 1266. Je ontvangt een tekstbericht terug met het actuele saldo

Activeren prepaid bundels kan door de shortcode te bellen, of direct via de online opwaarderen. Kijk voor alle prepaid bundels + belcodes op: kpn.com/prepaidbundel

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

294 reacties

Vandaag, 9 maart, de oude verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Wordt gevraagd om 06-nummer, waarna verificatiecode zou komen. Omdat die niet kwam, opnieuw 06 ingevoerd. Voor ik de code kon invoeren knalde de app eruit. Verschillende keren geprobeerd. Uiteindelijk maar opgegeven.

Wat jammer, @Fonzy . Als je wil, laat ik hier onderzoek naar doen. Dan heb ik je gegevens nodig. Kun jij je profiel aanvullen en daarin het mobiele nummer plus SIM nummer vermelden? 

Ik welk veld wil je dat ik SIM vermeld? Die zie ik namelijk niet in ‘Mijn profiel’.

Reputatie 7
Badge +20

Ik welk veld wil je dat ik SIM vermeld? Die zie ik namelijk niet in ‘Mijn profiel’.

Maakt niet uit, @Fonzy Als het er maar staat. 

SIM kan ik niet meer vinden, wel SERIE-nummer.

Reputatie 7
Badge +21

@Fonzy Je Simkaartnummer kan je op verschillende manieren terugvinden. Op een Android-toestel met Android-versie 4.1 of hoger open Google Play en download de applicatie ‘SIM Card‘ van de ontwikkelaar ‘gsmdev’. Start de app en zorg dat het tabblad ‘Information’ is geopend. Naast ‘SIM Card serial number’ vind je het nummer dat bij jouw simkaart hoort. Op een iPhone heb je geen aparte app nodig. Open de Instellingen, ‘Algemeen’ en druk op ‘Info’. Je simkaartnummer vind je onder ICCID.

Daar zie ik het nummer dat ik nu als SER-nummer heb ingevuld.

Reputatie 7
Badge +21

@Fonzy ik heb het doorgezet, nu is het even wachten op een respons!

@VFRikus Bedankt voor het achterhalen van de softwareversie. Het is helaas niet mogelijk de andere versie terug te zetten. Nadia heeft het dit probleem doorgezet/gemeld. Zodra wij hier meer over horen wordt het hier gemeld. Hopelijk wordt het spoedig opgelost. 


En weer een maand verder zonder dat er iets ten goede veranderd is. KPN laat zich hier weer van zijn beste kant zien!

@VFRikus Bedankt voor het achterhalen van de softwareversie. Het is helaas niet mogelijk de andere versie terug te zetten. Nadia heeft het dit probleem doorgezet/gemeld. Zodra wij hier meer over horen wordt het hier gemeld. Hopelijk wordt het spoedig opgelost. 


En weer een maand verder zonder dat er iets ten goede veranderd is. KPN laat zich hier weer van zijn beste kant zien!


En weer weken verder en nog steeds geen werkende app. Vertrouwen in KPN holt achteruit op deze manier.

 

Al ruim een half jaar is de app niet meer werkende. Gaat dit nog goed komen?

KPN moet zich schamen!

 

Admin: bericht samengevoegd met lopend topic

Reputatie 7
Badge +30

We krijgen op dit moment niet zoveel meldingen dat de app het nog niet doet, jammer om te lezen dat dat bij jou nog wel zo is! Heb je in de tussentijd de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Heb jij je prepaid nummer ook gekoppeld aan MijnKPN trouwens? Zou je het telefoonnummer eens als product willen verwijderen in MijnKPN?

We krijgen op dit moment niet zoveel meldingen dat de app het nog niet doet, jammer om te lezen dat dat bij jou nog wel zo is! Heb je in de tussentijd de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Heb jij je prepaid nummer ook gekoppeld aan MijnKPN trouwens? Zou je het telefoonnummer eens als product willen verwijderen in MijnKPN?


Verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Nummer in Mijnkon los gekoppeld. App gestart en nummer ingevuld, maar de verificatiecode komt niet.

 

Reputatie 7
Badge +30

Even voor de zekerheid: je hebt het nummer nu uit MijnKPN gehaald en je wilt hem nu toevoegen aan de Prepaid app, maar de verificatiecode komt niet? Begrijp ik dat goed? Je hebt 'm dus nu niet meer via de MijnKPN app toch? 

Ja, ik heb de app verwijderd, mijn nummer losgekoppeld in mijnkpn en de app opnieuw geinstalleerd. Daarna de app  geopend en vervolgens de 8 cijfers van mijn nummer in geklopt en op verder gedrukt. Toen bleef het stil

Overigens is de connectie tussen de app en Mijnkpn mij niet duidelijk.

 

Reputatie 7
Badge +30

Het gaat erom dat het kan zijn dat de Prepaid app niet optimaal werkt als je je 06-nummer daarnaast ook aan MijnKPN gekoppeld hebt. Vandaar de expliciete vraag om het nummer uit MijnKPN te halen. Wil jij je 06-nummer in je forumprofiel zetten onder ‘persoonlijke opmerkingen'? Als je even laat weten dat je dat gedaan hebt, laat ik het intern uitzoeken.

Nummer staat er.

Reputatie 7

Dank je, @VFRikus, ik heb het doorgezet. We komen er z.s.m. op terug!