Beantwoord

Overzetten simkaart van Telfort naar KPN, beltegoed weg

  • 2 March 2022
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Op 24 feb 2022 netjes een sms van KPN dat mijn Telfort simkaart ge-update wordt naar een KPN simkaart. Dat is op 24 feb 2022 netjes gelukt; na herstarten mobiel blijkt echter mijn beltegoed verdwenen te zijn.

Dank u wel KPN GRRRRR. Ennuh hoe gaat KPN dat fiksen? 

Tja dan zijn ze niet thuis dus...

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 6 March 2022, 16:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @viswillumpie
 

Tja dan zijn ze niet thuis dus...

Deze opmerking snap ik niet helemaal… Je maakt nu een melding over verdwenen beltegoed en hebt daar toch nog geen antwoord op gekregen? Of mis ik iets?

Het is momenteel erg druk, hierdoor kom ik nu pas aan je bericht toe. Het lijkt mij verstandig dat er vanuit de klantenservice met je meegekeken wordt. Ik heb de volgende 3 opties voor jou:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met jouw volledige naam, 06 nummer en simkaartnummer + postcode en huisnummer?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Kpn laat je beltegoed verdwijnen en ik ben echt niet de enige bij wij dat gebeurd is als je speurt op internet. Van kpn zou je dus verwachten: excuus en we regelen het voor je, als ze klachten daarover krijgen. Nee als 'klant' moet je er maar zelf achteraan. Kpn doe gewoon je werk goed en geef het verdwenen bel tegoed terug. Tja het lijkt je vrrstandig dat klantenservice even met je meekijkt. Pffffttt geniaal idee. Als het binnenkort niet opgelost is... staat KPN voor Keiharde ***** ******


*Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels

Reputatie 7
Badge +16

Let je even op onze huisregels, @viswillumpie?

Laten we eerst maar uitzoeken wat er precies gebeurd is, voordat er een toezegging gedaan wordt, dat het geregeld gaat worden.
 

Tja het lijkt je vrrstandig dat klantenservice even met je meekijkt. Pffffttt geniaal idee. 

Hoe verwacht jij dat het opgelost wordt, zonder klantgegevens? Dus ja, het lijkt mij nog steeds een goed idee dat jij contact opneemt met onze klantenservice of dat jij je Forum profiel voorziet met de benodigde gegevens.