Beantwoord

Pincode voor mobiel opwaarderen kwijt

  • 10 April 2020
  • 2 reacties
  • 628 keer bekeken

Zes jaar geleden schreef Bernadette:

 

>>Wel kun je die pincode aflezen op je bankafschrift, bij vorige opwaarderingen.«

Er is vandaag een cent van mijn bankrekening afgeschreven, achter kenmerk staan negen cijfers, een letter en daarna nog vijf cijfers. Op de volgende regel staan iets van zestien cijfers, voor het bedrag, vermeld. 

KPN, welke deel van deze cijferbrij zou de pincode moeten zijn?

 

Mobiel opwaarderen is in mijn geval nooit meer mogelijk want je kunt weliswaar je pincode wijzigen maar dan moet je wel eerst de oude pincode intoetsen (en die ken ik niet of die heb ik niet).  In het menu zie ik geen mogelijkheid om een (nieuwe) pincode aan te vragen. 
 

Ik neem aan dat dit probleem vaak voorkomt en dat er dus wel een oplossing is.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 12 April 2020, 19:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +6

De laatste 5 cijfers in het betaalkenmerk is je pincode!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @gerrituitarnhem, welkom hier. 

Ik begrijp dat je jouw pincode voor het opwaarderen vergeten bent. Deze kun je niet achterhalen. Het zijn niet de laatste 5 cijfers. Je kan je gewoon opnieuw registeren en je eigen pincode kiezen.