goedemiddag,
gisteren via chat geprobeerd een probleem op te lossen, maar dat lukte niet, misschien dan nu hier?
Probleem:
Ik heb een prepaid waar nog tegoed op stond. Daarbovenop heb Ik gisteren een kleine belbundel met internet aangeschaft. Dat is betaald en afgeschreven van mijn bankrekening.
Toen heb ik een telefoontje gepleegd, waarna ik ging kijken in mijn prepaid-app hoe het stond met de kosten en de activatie van de extra maandbundel.
Het telefoongesprek is volgens de gegevens die ik zie in de app betaald uit het prepaidtegoed, maar de belbundel stond óók ineens op 16 min. van de 30 min., dus daar was de helft van gebruikt. Naar mijn idee heb ik dus dubbelop betaald.
Vandaag probeer ik weer via MijnKpn in te zien wat mijn producten zijn, maar daar zie ik alleen Prepaid staan, niet het maandbundeltje dat ik gisteren heb gekocht.
Én: als ik probeer online via het menu ‘Contact krijgen met KPN’, krijg ik de foutmelding: ‘404 - We kunnen de pagina die je zoekt niet vinden.’
Ik begrijp er nu niets meer van: ik heb gisteren extra betaald en nu lijkt het er op dat ik twee keer heb afgerekend èn ik kan niet bij mijn gegevens op MijnKpn.
Op de Prepaid-app zie ik dus wel dat mijn gisteren betaalde bundel geactiveerd is, maar waarvan nog maar 16 min. over is, terwijl er (naar mijn weten) voor hetzelfde gesprek ook een bedrag is afgeschreven van mijn prepaid-beltegoed.
*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel