Vraag

prepaid kaart werkt niet

  • 10 June 2020
  • 36 reacties
  • 1250 keer bekeken


Toon eerste bericht

36 reacties

Ik ga denk ik maar weer een nieuwe prepaid kaart kopen. Ik krijg van KPN geen antwoord meer en ik ben nu al bijna een week verder en ik kan nog steeds niet bellen of sms’en. Genoeg beltegoed hebben is leuk maar als je het niet kan gebruiken schiet het dus niet erg op. 
 

ajb. Help mij.

 

groetjes, Thomas

Reputatie 7

Het heeft waarschijnlijk niet zo veel zin om weer een nieuwe sim kaart te kopen.

Plaats ter test eens jouw eigen simkaart in de iPhone.

Doet die het wel goed?

Onze sim kaart doet het in zijn toestel in zijn Sim niet in die van ons.

Reputatie 7

Onze sim kaart doet het in zijn toestel in zijn Sim niet in die van ons.

Dan weten we nu 100% zeker dat het issue veroorzaakt wordt door de pre-paid van KPN.

Als ik het goed begrepen heb, dan is het al.de.tweede simkaart met dit probleem en dan lijkt het dus meer iets administratiefs aan KPN zijde.

Reputatie 7
Badge +17

@ThomasF :pensive: Jammer! Ik heb deze case doorgezet naar de backoffice. Zij kunnen zien of er ergens in het netwerk een blokkade op zit of een instelling verkeerd staat die ik zo 1..2..3.. niet kan zien. 
Mijn collega's nemen binnen 5 werkdagen telefonisch contact met je op om dit te bespreken/aan te passen.
 

Reputatie 7
Badge +17

@ThomasF Daar zijn we weer. Ik vroeg me af of het inmiddels gelukt is om de simkaart 100% werkende te krijgen. Hebben mijn collega's contact met je opgenomen? Laat het maar weten als ik nog iets voor je kan betekenen. :blush:

@ThomasF Daar zijn we weer. Ik vroeg me af of het inmiddels gelukt is om de simkaart 100% werkende te krijgen. Hebben mijn collega's contact met je opgenomen? Laat het maar weten als ik nog iets voor je kan betekenen. :blush:

Goedenavond, er heeft nog niemand contact met ons opgenomen. 
Telefoonnummer van mijn moeder is; ********** . Ik zit namelijk overdag op school en verder niet veel op mijn mobiel. 
hoop dat er snel een oplossing komt. 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

We hebben nog steeds geen contact gehad met KPN. 

Reputatie 7
Badge +17

@ThomasF Ik zie het inderdaad, excuses. Ik heb het opnieuw ingediend [referentienummer: #200625-000030] Ik heb het nummer van je moeder doorgegeven.  Hopelijk nemen ze nu wel tijdig contact op. 
Als ze zaterdag nog niets hebben laten horen, wil je het dan hier melden? Dan moeten we dit op een creatieve manier oplossen. :blush:

@ThomasF Ik zie het inderdaad, excuses. Ik heb het opnieuw ingediend [referentienummer: #200625-000030] Ik heb het nummer van je moeder doorgegeven.  Hopelijk nemen ze nu wel tijdig contact op. 
Als ze zaterdag nog niets hebben laten horen, wil je het dan hier melden? Dan moeten we dit op een creatieve manier oplossen. :blush:

Mijn moeder heeft nog niks van jullie gehoord. 
 

Reputatie 7
Badge +17

Och, dat meen je niet.. :persevere: Hou je het nog een beetje vol met een half werkende simkaart?
Ik heb een collega direct gemaild waarom het zo lang moet duren. Ik weet niet precies wanneer hij werkt, maar zodra ik een reactie heb, laat ik het weten. 

Reageer